کد خبر: ۱۶۵۲۶۰
تاریخ انتشار: ۳۰ ارديبهشت ۱۴۰۰ - ۱۱:۱۹
مدیرکل کمیته امداد استان زنجان گفت: امسال ۲ هزار و ۲۵۰ خدمت مسکن در قالب ساخت، خرید، بهسازی، مقاوم سازی، تعمیر، تکمیل و احداث فضای جانبی مسکن به خانواده‌های مددجو ارائه می‌شود.

هدایت صفری امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در زنجان اظهار کرد: شناسایی نیازهای مددجویان تحت حمایت در بخش مسکن، استفاده از ظرفیت‌های برون‌سازمانی و مدیریت بهینه منابع برای ارائه خدمات متناسب با نیاز جامعه هدف از برنامه‌های راهبردی کمیته امداد استان زنجان در این بخش است.

وی افزود: با همین نگاه باید تلاش شود با استفاده از ظرفیت‌های درون و برون‌سازمانی در حوزه مسکن و هم‌افزایی در این بخش در قالب خدمات معوض و بلاعوض زمینه تأمین سرپناه مقاوم و ایمن برای مددجویان مشمول دریافت این خدمت از این نهاد، به صورت مطلوب‌تری فراهم شود.

صفری با بیان اینکه رویکرد کمیته امداد استان زنجان در ارائه خدمات مسکن وسعت در عمل، سرعت در اقدام و کیفیت در اجرا است، تصریح کرد: بر همین اساس باید با شناسایی و اولویت بندی خانواده های نیازمندِ دریافت خدمت مسکن و بهره گیری مناسب از ظرفیت های مردمی، موسسات خیریه، مراکز نیکوکاری و تشکل های مردمی فعال در این بخش، در حوزه خدمت رسانی به مددجویان عزیز تحت حمایت در بخش مسکن هم افزایی لازم ایجاد شده و در کمترین زمان ممکن، موثرترین  خدمت در این بخش به جامعه هدف این نهاد ارائه شود.

وی در ادامه با اشاره به اینکه برای ارتقای خدمات مسکن به خانواده‌های مددجو ایجاد و راه‌اندازی نهضت خدمت‌رسانی در بخش مسکن از اولویت‌های کاری کمیته امداد استان زنجان در سال جاری است، اضافه کرد: بر همین اساس برنامه‌ریزی شده است بیش از ۲ هزار و ۲۵۰ خدمت مسکن در قالب ساخت، خرید، بهسازی، مقاوم سازی، تعمیر، تکمیل و احداث فضای جانبی مسکن به خانواده‌های مددجو از جمله اقداماتی است که توسط این نهاد انجام می‌شود.

نام:
ایمیل:
* نظر:
آخرین اخبار