کد خبر: ۱۶۵۵۷۷
تاریخ انتشار: ۰۱ خرداد ۱۴۰۰ - ۱۸:۲۸
فرمانده سپاه میناب گفت: دشمن تا بنِ دندان مسلح در عملیات فتح خرمشهر در برابر نیروی معنوی و خلوص رزمندگان دفاع مقدس به زانو در آمد و در هم شکست.

به گزارش خبرگزاری فارس از بندرعباس، حسین درویشی فرمانده سپاه شهرستان میناب سالروز عملیات بیت‌المقدس را صحنه نمایش آمادگی و هوشیاری ملت دانست و عنوان کرد: عملیات ظفرمند بیت‌المقدس و آزادسازی خرمشهر به عنوان نماد اتحاد ملی و مذهبی و پیروی از ولایت فقیه و در نهایت نشانگر حقانیت جمهوری اسلامی در دفاع مقدس بود.

فرمانده سپاه میناب افزود: صدام و نظامیان بعثی همه توان خود را برای حفظ اشغال خرمشهر به کار گرفتند اما دشمن تا بنِ دندان مسلح  در عملیات فتح خرمشهر در برابر نیروی معنوی و خلوص رزمندگان دفاع مقدس به زانو در آمد و در هم شکست.

سرهنگ درویشی تصریح کرد: همت و ایمان رزمندگان در عملیات شگفت انگیز بیت المقدس حرکت پرشتاب نهضت‌های اسلامی را در منطقه به دنبال داشت و از سوی دیگر برای قدرت‌های بزرگ که در سطح بسیار گسترده ای به نفع عراق وارد این کارزار شده بودند، شکست ارتش عراق ترجمان ناکامی آنان بود.

وی اضافه کرد: در عملیات غرورآفرین بیت المقدس علاوه بر دستیابی به یک پیروزی بزرگ سیاسی- نظامی، همواره می‌تواند به‌عنوان یک عامل مهم و تأثیرگذار تاریخی بر تقویت انسجام ملی و مظهر خودباوری ملی مورد توجه قرار گیرد.

حسین درویشی حماسه فتح خرمشهر و عملیات غرورآفرین بیت المقدس از جمله نقطه عطفی در هشت سال دفاع مقدس دانست و گفت:صیانت از ارزش های هشت سال دفاع مقدس و ایثار رزمندگان و انتقال چنین دستاوردهایی وظیفه همگانی است. 

انتهای پیام/ 88055

نام:
ایمیل:
* نظر:
آخرین اخبار