کد خبر: ۱۶۶۴۵۹
تاریخ انتشار: ۰۹ خرداد ۱۴۰۰ - ۰۱:۴۳
سرمربی تیم فوتبال ماشین سازی در مورد شکست این تیم مقابل تراکتور توضیحاتی را بیان کرد.

به گزارش خبرنگار فوتبال و فوتسال گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان،  علیرضا اکبرپور سرمربی تیم فوتبال ماشین سازی پس از شکست این تیم مقابل تراکتور در نشست خبری، اظهار داشت: این پیروزی را به تراکتور تبریک می‌گویم. همه شرایط ماشین‌سازی را می‌دانند. وضعیت ما به گونه‌ای است که در بازی‌ها نباید گل بخوریم. دست ما روی نیمکت خالی است. به دنبال این هستیم که بتوانیم برنامه‌های خود را در زمین پیاده کنیم تا به گل برسیم.

او افزود: شکل بازی ما به گونه‌ای بود که بازیکنان از یک سوم دفاعی جمع شوند و پس از اینکه توپ را گرفتیم، به حمله برویم. دست ما واقعا خالی است و محروم و مصدوم داریم. چند بازیکن مصدوم بودند که به اجبار از آن‌ها استفاده کردیم زیرا بازیکن جایگزین نداریم.

اکبرپور در ادامه بیان کرد: شب گذشته یک بازیکن تیم ما در خواب از ناحیه کتف مصدوم شد. ببینید وضعیت ما چگونه است که حساسیت بازی باعث شد یک نفر در خواب مصدوم شود. تراکتور خوب بازی کرد و به این تیم تبریک می‌گویم. هیچ وقت به داوری اعتراض نمی‌کنم، اما داور می‌توانست مهربانانه‌تر قضاوت کند.

او ادامه داد: داوران از آذربایجان شرقی بودند و نباید اسامی روی آن‌ها تأثیر بگذارد. زمانی که یک بر صفر عقب بودیم، به حریف فشار آوردیم و تراکتور را تحت تأثیر قرار دادیم تا حریف را به زمین خودش ببریم. می‌توانستیم فرصت گلزنی ایجاد کنیم، اما اخراج بازیکن ما، شیرازه تیم را به هم زد و مجبور شدیم دو بازیکن امید را به زمین بیاوریم. امیدوارم روزی تراکتور و ماشین‌سازی در جایگاه‌های اصلی خود باشند. جایگاه ماشین‌سازی انتهای جدول نیست، اما تیم به دلایلی از ابتدای فصل به قعر جدول چسبیده و جدایی از انتهای جدول، برای تیمی که بازیکن ندارد خیلی سخت است.


بیشتر بخوانید


انتهای پیام/

نام:
ایمیل:
* نظر:
آخرین اخبار