کد خبر: ۱۶۷۷۷۰
تاریخ انتشار: ۱۷ خرداد ۱۴۰۰ - ۱۷:۵۷
در گفت‌وگو با خبرورزشی مطرح شد:
غفور جهانی مهاجم تیم ملی در جام جهانی ۱۹۷۸ آرژانتین می گوید اولویت ما باید شکست بحرین باشد و بازیکنان تیم ملی بدانند که بحرینی ها جدا از مسایل حاشیه ای که دارند تیم خوبی را هم ساخته و پرداخته کرده اند.

خبر ورزشی - غفور جهانی بازیکن اسبق تیم ملی در گفتگو با خبرورزشی در خصوص شرایط تیم ملی ایران در آستانه بازی با بحرین گفت: بازی با بحرین برای ما از دو جهت باید حائز اهمیت باشد. یکی مسائل حاشیه بحرینی‌ها که همواره گریبانگیر تیم ملی بوده و دیگری مسائل فنی که انصافاً باید قبول کنیم این بحرین از لحاظ تاکتیکی تیم خوبی است و در بازی رفت هم ما را شکست داده است.

وی افزود: ما باید تمرکز خود را روی بازی با بحرین بگذاریم و فراموش کنیم که در بازی آخر می خواهیم با عراق بازی کنیم. بچه ها توان بردن بحرین را دارند چون لژیونرهایی داریم فراتر از فوتبال آسیا و از لحاظ فنی می‌توانیم حریف را شکست دهیم. بچه ها باید جانانه بازی کنند و در دفاع تیمی موفق باشند.

مهاجم تیم ملی در جام جهانی ۱۹۷۸ آرژانتین ادامه داد: حتی مساوی هم به درد ایران نمی‌خورد و ما باید همه بازی های خود را با پیروزی پشت سر بگذاریم به خصوص بازی با بحرین که اگر خدای نکرده مساوی کنیم و یا حتی ببازیم به نوعی باید قید جام‌جهانی را بزنیم.

مهاجم گلزن پیشین ملوان درباره بازی با عراق نیز گفت: عراقی ها در طول تاریخ همواره رقابت جانانه ای با تیم های ایرانی داشته اند و زمانی هم که ما بازی می‌کردیم مقابل عراق دچار مشکلاتی می شدیم اما پتانسیل فوتبال ایران بالاتر از فوتبال عراق است و همواره مقابل عراق برنده از زمین خارج شدیم و این بار هم می توانیم عراق را شکست دهیم.

غفور جهانی پیرامون آخرین وضعیت جسمانی‌اش نیز به خبرورزشی گفت: چندی پیش واکسن کرونا زدم اما متاسفانه شرایط جسمانی‌ام متزلزل شد و واکسن کرونا باعث شد که که دچار ضعف جسمانی و برخی مشکلات شوم. فعلاً استراحت می کنم تا عوارض واکسن از بدنم خارج شود. در حال حاضر فقط می‌توانم بگویم حال خوشی ندارم و امیدوارم تیم ملی با ارائه بازی های خوب و هدفمند از گروه خود صعود کند و دل من و سایر ایرانی‌ها را نیز شاد کند.

نام:
ایمیل:
* نظر:
آخرین اخبار