کد خبر: ۱۶۷۹۹۸
تاریخ انتشار: ۱۸ خرداد ۱۴۰۰ - ۱۸:۱۰
علیرضا زاکانی گفت: من این چندوقت دارایی‌های دولت و امکانات کشور را مقایسه کردم حال آقای رضایی بگویند 13 میلیارد چیست و چگونه می‌خواهند این را احصا کنند؟

به گزارش برنا، علیرضا زاکانی در بخش دوم مناظرات اظهار کرد: اینجا گفته شد 25 میلیارد قاچاق صورت می‌گیرد و 95 درصد از آن از مبادی رسمی می‌آید و افراد و عناصر آن معلوم هستند. چرا آقایان در دولت همت نکردند جلوی قاچاق رسمی را بگیرند و اشتغال ایجاد کنند تا کولبران به جای اینکه در کوه ها باشند زندگی عزت مند داشته باشند.

وی افزود: آزادی از عدالت قابل تفکیک نیست و بنده به عنوان پزشک و رزمنده عرض می کنم که ما جانمان را کف دست گرفتیم. نگفتیم داخل کشور کی چه رنگ است. جان ما فدای ملت ماست و این را ثابت کردیم اما آقایون برای خودشان طبقه بندی دارند و شرایط را جوری قرار نمی‌دهند که عموم مردم متنفع شوند.

زاکانی ادامه داد: امروز مشکل فقر و غناست، امروز مشکل بی عدالتی در مقابل تبعیض و فسادهاست، امروز مشکل آزادی خواهی در برابر استبداد است. آقایانی که در دولت کنونی بودند، بگویند کدام سمت ماجرا می ایستند؟ معلوم است که کجا هستند و می‌توان فهمید چگونه با جان و مال و عرض و آبروی مردم بازی می‌کنند.اینجا نیاز به مظلوم نمایی ندارد، اینجا نیاز به برنامه دارد به همان شیوه سال 92 یک عده رای گرفتند و معلوم شد هیچ تعهدی به آنچه گفتند ندارند.
 
وی افزود: نباید از یک سوراخ دوبار گزیده شد. باید جوری صحبت کنند با برنامه هایشان تطبیق داشته باشد.. مشکلات امروز بخشی به بانک مرکزی، بی‌توجهی به نوع نظارت ها و خلق نقدینگی برمی‌گردد لذا این جهتی است که قابل نقد است و بیشتر باید صحبت کنیم.
 
زاکانی گفت: جناب رضایی مطلبی بیان کردند اما من معتقد هستم درباره منابع باید تجدیدنظر شود. این عدد و رقم‌ها عجیب است و موضوع را نباید سیاسی کرد. من این چندوقت دارایی‌های دولت و امکانات کشور را مقایسه کردم حال آقای رضایی بگویند 13 میلیارد چیست و چگونه می‌خواهند این را احصا کنند؟

 

 

 
 

 

نام:
ایمیل:
* نظر:
آخرین اخبار