کد خبر: ۱۶۸۷۶۴
تاریخ انتشار: ۲۴ خرداد ۱۴۰۰ - ۱۶:۲۷
محسنی بندپی گفت: ۹۴۶ هزار واکسن تزریق شده است و منتظریم واکسن‌های وارداتی که خریداری شده، تحویل داده شود و واکسیناسیون ادامه یابد.

به گزارش خبرنگار حوزه شهری گروه اجتماعی باشگاه خبرنگاران جوان، انوشیروان محسنی بند پی استاندار تهران در جلسه ستاد مدیریت و مقابله با ویروس کرونا در استان تهران اظهار کرد: حدود ۹۴۶ هزار واکسن در مراکز ۷۵ گانه‌ای که در دانشگاه علوم پزشکی تهران تدارک دیده شده، تزریق شده است. منتظریم واکسن‌های وارداتی که خریداری شده و قول تحویل آن‌ها را داده اند، تحویل داده شود و واکسیناسیون ادامه یابد.

وی ادامه داد: خوشبختانه واکسن برکت مجوز تزریق اضطراری خود را اخذ کرده و با این مجوز ما شروع واکسیناسیون با واکسن تولید داخل را در اسرع وقت انجام خواهیم داد تا شرایطی را فراهم کنیم که روند واکسیناسیون را بر اساس گروه‌های سنی که ستاد ملی مقابله با کرونا و سازمان بهداشت جهانی توصیه کردند، تداوم دهیم.

استاندار تهران بیان کرد: در آستانه انتخابات ریاست جمهوری، میاندوره‌ای مجلس شورای اسلامی، میاندوره‌ای خبرگان رهبری و شورا‌های اسلامی شهر و روستا هستیم. انتخابات ریاست جمهوری ملی است و در جلسه هم مصوب شد که ناظرین کاندیدا‌ها در شعب حضور پیدا کنند، ولی سه انتخابات دیگر که جنبه محلی دارد و با توجه به اینکه در هر شعبه‌ای ۲۵ نفر عوامل نظارتی، انتظامی و اجرایی حضور دارد به حد کافی شلوغ هستند.
وی تصریح کرد: این اختیار را به عوامل اجرایی و نظارتی شهرستان‌ها دادیم با نامزد‌های انتخابات‌های دیگر به جز ریاست جمهوری مذاکره کنند تا به عوامل در شعب اعتماد داشته باشند و شعبه را بیش از حد شلوغ نکنیم تا در سلامت رای دهندگان، ناظرین و کسانی که در شعبه هستند، مشکلی پیش نیاید.

محسنی بند پی گفت: رعایت پروتکل‌ها و فاصله گذاری اجتماعی در انتخابات کشور به عهده هلال احمر گذاشته شده و این افراد در طرحی به نام حامیان بهداشت، وظیفه نظارت بر پروتکل‌های بهداشتی، فاصله گذاری اجتماعی و استفاده از ماسک را عهده دار هستند که در جلسه هم مشخص شد که این افراد را معرفی کنند. ما ۷ هزار شعبه اخذ رأی در تهران داریم که در هر کدام از این‌ها باید یک نماینده هلال احمر مستقر شود و چند نفر هم به عنوان ذخیره معرفی شوند تا در صورت بروز مشکل خود را به شعبه اخذ رأی برسانند.

استاندار تهران افزود: بعد از گذشت چندین سال بیمارستان فیروزآبادی ری با ۳۰۰ تخت جدید آماده افتتاح است که روز پنج شنبه به صورت ویدیو کنفرانس توسط ریاست جمهور به افتتاح می‌رسد. کار فیزیکی بیمارستان ملارد هم به اتمام رسیده و استخدام نیرو هم از طریق آزمون استخدامی صورت گرفته است. چون ما می‌خواهیم با تجهیزات کامل افتتاح صورت بگیرد در تیر ماه این بیمارستان ۱۶۰ تخت خوابی ملارد که یکی از آرزو‌های به حق و دیرینه مردم آن منطقه است را به بهره برداری خواهیم رساند.
انتهای پیام /

برچسب ها: انتخابات ، استانداری
نام:
ایمیل:
* نظر:
آخرین اخبار