کد خبر: ۱۶۹۳۲۰
تاریخ انتشار: ۲۸ خرداد ۱۴۰۰ - ۱۱:۴۰
فرمانده سپاه نهاوند گفت: امروز حرکت هر کسی از منزل به سمت صندوق‌های رای همانند شلیک یک موشک به قلب اسرائیل است که می تواند هیمنه استکبار و صهیونیست را متلاشی کند.

علی مختاری امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در نهاودن اظهار کرد: امروز تمام دنیا متوجه قدرت و عظمت جمهوری اسلامی شده‌اند بنابراین با حضور حداکثری در پای صندوق‌های رای می‌توان این قدرت را تقویت کرد و به این اقتدار ایران عزیز با حضور مردم افزود.

وی با بیان اینکه بنده از تمام اقشار نهاوند و رأی اولی‌ها برای حضور در انتخابات دعوت می‌کنم گفت: مردم با وضو و خانواده به عشق رهبری و به عشق حاج قاسم سلیمانی در پای صندوق‌های رأی حاضر شوند.

فرمانده سپاه نهاوند با بیان اینکه حضور مردم در پای صندوق‌های رأی موشک‌هایی است که به سمت دشمنان این مرز و بوم شلیک می‌شود افزود: مردم شهرستان نهاوند در تمام صحنه های انقلاب کارنامه درخشانی را داشته‌اند و با تقدیم ۸۵۰ شهید وفاداری خود را به انقلاب اثبات کرده‌اند لذا امروز هم ثابت خواهند کرد که این بار از طریق صندوق رای همچنان پشتیبان نظام اسلامی خواهند بود.

وی حضور مردم در شعب اخذ رای را امیدوارانه برای نظام اسلامی و مایوس‌کننده دشمنان خواند و افزود: در انجام این فریضه الهی باید وقت را غنیمت بشماریم و تداوم راه شهدا را با حضور در این میدان نشان دهیم.

انتهای پیام/ 3140/

نام:
ایمیل:
* نظر:
آخرین اخبار