کد خبر: ۱۶۹۳۳۱
تاریخ انتشار: ۲۸ خرداد ۱۴۰۰ - ۱۲:۵۲
شور حضور «مردم میدان» در انتخابات 28 خرداد در جوار مزار حاج‌قاسم متفاوت و از زیباترین صحنه‌های ماندگار در تاریخ است.

خبرگزاری فارس – کرمان، مردم دیار کریمان که از روزها قبل در شوق حضور 28 خرداد آماده خلق حماسه‌ای دیگر بودند از صبح امروز و قبل از آغاز رسمی انتخابات که ساعت هفت صبح اعلام شده بود در جوار مسجد صاحب‌الزمان (عج) و با نوای ندبه‌خوانی در صف‌های انتظار ایستادند تا به عشق سردار دل‌ها قیام کنند و صحنه‌ای ماندگار از ولایتمداری خودشان در تاریخ و از دیار حاج‌قاسم ثبت کنند.

صف‌های انتظار برای انداختن برگ تعیین سرنوشت انقلاب در گلزار شهدای کرمان ساعت‌ها قبل از شروع رأی‌گیری خود تجدید بیعتی بود با حاج‌قاسم «سیدالشهدای مقاومت» که در ولایتمداری نظیر نداشت و به مردم کرمان نیز گفت:« دوست دارم کرمان و همیشه و تا آخر با ولایت بماند.»

 

مسئولان استان کرمان از جمله زینی‌وند استاندار، حجت‌الاسلام حسن علیدادی‌سلیمانی نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه کرمان، سردار معروفی فرمانده سپاه ثارالله، مسئولان قضائی استان و ... نیز در ساعت شروع رأی‌گیری با حضور در گلزار شهدا و در بین مردم از روند شروع رای گیری بازدید کردند.

علی زینی‌وند استاندار کرمان در مراسم شروع رأی گیری اظهار کرد: آمدیم گلزار شهدا تا با شهدا تجدید بیعت کنیم و یادآوری کنیم در برابر شهیدان عزیزی که جان خودشان را در راه استقلال و آزادی کشور و اعتلای دین فدا کردند، ما حداقل کاری که می‌توانیم انجام دهیم این است که پیوند مردم با نظام را حفظ کنیم و انتخابات یکی از اصول اساسی این پیوند است.

 

استاندار کرمان ادامه داد: آمدیم تجدید بیعت کنیم و به مردم عزیز بگوییم به پای صندوق‌های رأی بیایید؛ هرچند از فضای اقتصادی و معیشتی گلایه‌مند باشند، به تعبیر مقام معظم رهبری گلایه‌ها به حق است، اما راه آن قهرکردن با صندوق رأی نیست، اتفاقا باید بیایند. 

وی تصریح کرد: از مردم خواهش می‌کنم رأی دادن را به ساعات پایانی رأی گیری موکول نکنند، هرچند مشکلی برای رأی گیری نداریم و تا هر زمانی که مردم در حوزه‌ها حضور داشته باشند، رأی گیری انجام می‌شود، اما خواهش ما این است از اول صبح بیایند و بیعت کنند و رأی‌شان را بدهند و حضوری پرشور مانند همه انتخابات‌های گذشته داشته باشند. 

 

حجت‌الاسلام حسن علیدادی‌سلیمانی نماینده ولی فقیه و امام جمعه کرمان نیز با بیان اینکه آمدیم گلزار شهدا تا با شهدا تجدید بیعت کنیم، اظهار داشت: صفوف رأی‌دهندگان طوری به هم پیوسته است که هر فردی بخواهد رأی دهد باید ساعت‌ها در صف بیایستد.

امام جمعه کرمان افزود: این حضور پرشور این پیام را دارد که مردم نسبت به انقلاب، نظام و سرنوشت خودشان حساس هستند و با وجود تبلیغات منفی اما حضور گسترده‌ای دارند و آن‌چه دشمنان می‌خواهند خلاف آن عمل می‌کنند. 

انتهای پیام/3388/ق

نام:
ایمیل:
* نظر:
آخرین اخبار