کد خبر: ۱۷۰۸۱۶
تاریخ انتشار: ۰۷ تير ۱۴۰۰ - ۲۰:۴۴
نایب رئیس اول مجلس شورای اسلامی از پروژه توسعه بیمارستان امام خمینی(ره) شهرستان نقده بازدید کرد.

به گزارش خبرگزاری فارس از ارومیه و به نقل از روابط عمومی دانشگاه علوم پزشکی آذربایجان‌غربی نایب رئیس اول مجلس شورای اسلامی به همراه استاندار آذربایجان‌غربی، رئیس دانشگاه علوم پزشکی و خدمات بهداشتی و درمانی استان آذربایجان‌غربی، اعضای شورای تامین و نماینده مردم شهرستانهای نقده و اشنویه در مجلس شورای اسلامی و جمعی از مسئولین حوزه سلامت شهرستان، روز دوشنبه مورخه هفت تیر ماه ۱۴۰۰ از روند و میزان پیشرفت پروژه توسعه بیمارستان امام خمینی(ره) شهرستان نقده بازدید کردند.

طی این بازدید رئیس دانشگاه علوم پزشکی آذربایجان‌غربی ضمن ارائه توضیحاتی در مورد مختصات این پروژه در مورد روند و میزان پیشرفت پروژه گفت: پروژه توسعه بیمارستان امام خمینی(ره) شهرستان نقده یکی از بزرگترین پروژه های عمرانی استان بوده و با توجه به قطب بودن آن نسبت به شهرستان‌های اشنویه و پیرانشهر و سردشت از اهمیت ویژه ای برخوردار است.

وی افزود: این پروژه نیز همانند مرکز آموزشی درمانی جامع زنان دکتر مهزاد هم از لحاظ فنی و هم از لحاظ سیستم‌های تاسیساتی و تجهیزاتی جزو به روزترین و با کیفیت‌ترین بیمارستانها می‌باشد.

آقازاده تصریح کرد: با توجه به خریداری شدن تمام دستگاه‌های تاسیساتی و مصالح و لوازم مورد نیاز، با پیشرفت ۷۰ درصدی جزو پروژه‌های الویت دار استان در حوزه سلامت بوده و با پیگیری برای  تامین اعتبار لازم به زودی افتتاح خواهد شد.

 نیکزاد با بازدید از این پروژه ضمن تقدیر و تشکر از تلاش‌های بی وقفه مسئولین استانی و شهرستانی علی الخصوص در حوزه سلامت استان از روند پیشرفت پروژه ابراز خرسندی کرده و در همان محل پروژه طی تماس تلفنی خواستار تسریع در روند تامین اعتبار این پروژه شده و گفت: با توجه به پیشرفت چشمگیر این پروژه، با پیگیری‌های لازم مابقی اعتبار لازم جهت اتمام و افتتاح این پروژه به زودی محقق خواهد شد.

انتهای پیام/

نام:
ایمیل:
* نظر:
آخرین اخبار