کد خبر: ۱۷۱۱۸۰
تاریخ انتشار: ۱۰ تير ۱۴۰۰ - ۱۶:۴۹
مدیرعامل شتاب دهنده جهت و مسؤول برگزاری رویداد گنج در سراسر کشور از ارائه تسهیلات کم بهره ۲ درصد تا سقف ۱۲۰ میلیون تومان به منظور حمایت مالی از طرح‌های برتر گروه‌های جهادی خبر داد و گفت: این اقدام در راستای رفع مشکلات مردمی در دستورکار قرار گرفته است.

به گزارش خبرگزاری فارس از کرج، محمدامین میرچی، مدیرعامل شتاب دهنده جهت و مسؤول برگزاری رویداد گنج در سراسر کشور، در حاشیه آیین افتتاح «رویداد گنج» در استان البرز که در سالن همایش های پردیس کشاورزی و منابع طبیعی دانشگاه تهران واقع در کرج با حضور گروه های جهادی برگزار شد، گفت: اقدام جهادی در عرصه‌های مختلف موفق شده است بحران‌ها را خنثی کند.

مدیرعامل شتاب دهنده جهت با بیان اینکه رویداد گنج با هدف حمایت از ظرفیت‌های مردمی و جهادی در استان‌ها فعال شده است، ادامه داد: سازمان بسیج دانشجویی با طرح شتاب دهنده جهت در تفاهم با بنیاد علوی بر روی مناطق محروم و شناسایی آسیب های اجتماعی در این مناطق تمرکز می‌کند.

مسؤول برگزاری رویداد گنج در سراسر کشور با اشاره به اینکه رویداد گنج ۲ هدف اصلی را در پی پیام ۹ بندی رهبر معظم انقلاب اسلامی دنبال می‌کند، اظهار کرد: تمام برنامه های این رویداد در قالب این ۹ بند دسته بندی می شود؛ در این میان البرز سومین استانی است که این طرح در آن به اجرا گذاشته می‌شود.

این مقام مسؤول با بیان اینکه طی این رویداد گروه‌های جهادی ضمن ایجاد ارتباط با یکدیگر و دستگاه‌های قادر به پشتیبان می‌پردازند، ادامه داد: این ارتباط کمک می‌کند که شتاب دهنده جهت، گروه‌های جهادی در عرصه محرومیت زدایی به درستی فعالیت کند.

وی با اشاره به تعدادی از گروه های جهادی برای ارایه و دفاع از طرح هایشان در عرصه محرومیت زدایی، اظهار کرد: این گروه‌ها از صبح امروز دفاع از طرح هایشان را آغاز و تا عصر امروز ادامه دارد که در نهایت امروز گروه‌های برتر انتخاب می شوند و به بنیاد علوی برای حمایت معرفی می‌شوند.

این مقام مسؤول ارائه تسهیلات کم بهره ۲ درصد تا سقف ۱۲۰ میلیون تومان را از جمله حمایت های مالی از طرح های برتر گروه های جهادی منتخب دانست و تصریح کرد: این شتاب دهنده بر روی گروه‌های مردمی که هدفشان رسیدن به یک نوآوری اجتماعی است، تمرکز دارد به طوریکه این گروه‌ها در بلند مدت به جای فقط امدادرسانی، راهکارها را آموزش دهند و اثرگذاری به دنبال تغییر سیستمی در مناطق محروم ایجاد شود.

وی افزود: شتاب دهنده جهت حدود ۲۰ تیم را در هر سال مشخص کرده و بر روی آن تمرکز می‌کند تا به نقطه ی مطلوب برسند علاوه بر اینکه رابط اصلی شتاب دهنده جهت گروه‌های جهادی هستند.

انتهای پیام/ج

نام:
ایمیل:
* نظر:
آخرین اخبار