کد خبر: ۱۷۱۵۳۰
تاریخ انتشار: ۱۴ تير ۱۴۰۰ - ۰۰:۳۲
پیشکسوت استقلال گفت: استقلال برای اعاده حیثیت مقابل تراکتور به میدان می رود.

محسین گروسی در گفت و گو با خبرنگار گروه ورزشی خبرگزاری برنا درباره شرایط استقلال اظهار داشت: این روزها شرایط برای استقلال خیلی خوب نیست. در واقع شرایط را برای استقلال نامساعد کرده اند و بازیکنان و کادر فنی هستند که برای موفقیت استقلال تلاش می کنند و دلشان برای هواداران می سوزد. واقعا با شرایط فعلی دم بازیکنان و کادر فنی استقلال گرم که بدون هیچ حاشیه ای برای تیم با جان و دل بازی می کنند. متاسفانه حرف درباره استقلال زیاد است و نابسامانی روی نتایج تیم تاثیرگذار است.

او با اشاره به دیدار استقلال و تراکتورسازی گفت: دیدارهای استقلال و تراکتورسازی همیشه جذاب است. درست است که استقلال شانسی برای قهرمانی ندارد اما تیم برای اعاده حیثیت و اینکه از طریق لیگ سهمیه آسیایی بگیرد قطعا با تمام وجود به میدان می رود چون این در وجود بازیکنان استقلال نهادینه شده که با وجود تمام مشکلات و کمبودها با تمام وجود برای تیم بازی می کنند که البته این از تاثیرات سرمربیگری فرهاد مجیدی در استقلال است. با این حال استقلال بازی ساده ای مقابل تراکتور ندارد چون شرایط این تیم با فیروز کریمی بهتر شده است.

گروسی درباره اتفاقات دیدار استقلال و آلومینیوم افزود: تا جایی که یاد دارم هروقت سیدعلی برای استقلال سوت زده به ضرر این تیم بوده انگار که او همواره با پیش زمینه مقابل استقلال حاضر می شود. گل استقلال در این بازی به نادرست آفساید گرفته شد و برخورد سیدعلی با فرهاد مجیدی هم برخورد دوگانه ای بود. در حالی که مجیدی اعتراض کاملا مودبانه ای داشت کارت زرد گرفت اما می بینیم مربیان دیگری که سر داور داد و فریاد می کنند هم دقیقا همین برخورد با آنها می شود و متاسفانه کمیته داوران هم اشتباهات داوری را گردن نمی گیرد.

برچسب ها: استقلال ، محسن گروسی
نام:
ایمیل:
* نظر:
آخرین اخبار