کد خبر: ۱۷۱۹۵۱
تاریخ انتشار: ۱۸ تير ۱۴۰۰ - ۰۰:۳۸
مدیرکل پست استان زنجان از افزایش 47 درصدی خریدهای اینترنتی مردم در سه ماهه نخست سال‌جاری نسبت به مدت مشابه سال گذشته خبر داد و گفت: از آغاز سال‌جاری تا پایان خردادماه ۵۵۲ هزار و ۱۳۰ مرسوله توسط این اداره کل جابه‌جا شده است.

جواد رسولی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در زنجان با اشاره به تغییرات صورت گرفته و ابتکار در نحوه تحویل مرسولات به موزعین، اظهار کرد: با توجه به شیوع ویروس کرونا و برای به حداقل رساندن آلودگی مرسولات، پست استان نسبت به تهیه قفسه‌هایی دو طرفه و مجزا برای موزعین اقدام کرده است.

مدیرکل پست استان زنجان درباره نقاط دسترسی به پست در استان برای ارائه خدمات به همشهریان گفت: 90 دفتر ICT روستایی، ۱۷۲ نمایندگی روستایی، ۱۰۰ دفتر پیشخوان خدمات دولت و بخش غیردولتی و ۱۰ دفتر پستی دولتی در سطح استان مستقر است.

وی همچنین گزارشی از فعالیت‌های پست در سه ماهه نخست امسال خبر داد و افزود: ترافیک وارده به استان در سه ماهه نخست امسال ۵۵۲ هزار و ۱۳۰ مرسوله بوده که این اقدام در سه ماه مشابه پارسال، ۳۷۶ هزار و ۲۴۶ مورد ثبت شده است که دارای افزایش 47 درصدی اقبال مردم به خریدهای اینترنتی است.

رسولی ترافیک صادره در سه ماهه اول امسال را نیز ۳۵۷ هزار و ۳۴۳ مرسوله برشمرد و گفت: این رقم نسبت به مدت مشابه در سال گذشته که ۲۳۳ هزار و ۵۲۴ مرسوله بوده که ۵۳ درصد رشد داشتیم و پست تلاش دارد برای رونق تولید محصولات تولیدی و کشاورزی استان را به نقاط مختلف ارسال کند.

مدیرکل پست استان زنجان با اشاره به اینکه تعداد فروشگاه فعال در زمینه تجارت الکترونیک و خرید و فروش اینترنتی 90 دفتر بود، اضافه کرد: در سه ماهه نخست امسال با ۱۲ فروشگاه جدید قرارداد همکاری منعقد شده است.

وی تصریح کرد: در حال حاضر تعداد فروشگاه‌ها ۱۰۲ مورد است که این فروشگاه‌ها در زمینه‌های مختلفی از قبیل صنایع‌دستی‌، محصولات بومی، کشاورزی، لباس و ... فعالیت دارند.

انتهای پیام/73005/ق

نام:
ایمیل:
* نظر:
آخرین اخبار