کد خبر: ۱۷۵۳۵۳
تاریخ انتشار: ۲۴ مرداد ۱۴۰۰ - ۰۰:۵۳
هفتمین سالگرد درگذشت مهدی نفر خبرنگار ورزشی خبرگزاری فارس از راه رسید آن هم در حالیکه پرسپولیس پنجمین قهرمانی متوالی خود را کسب کرد.

به گزارش خبرنگار ورزشی خبرگزاری فارس،  شامگاه 23 مرداد 1393 تلخ‌ترین خبر ورزشی سرویس ورزشی خبرگزاری فارس منتشر شد. مهدی نفر خبرنگار ورزشی خبرگزاری فارس در حوزه پرسپولیس در سانحه رانندگی جان به جان آفرین تسلیم کرد. خبرنگاری پرتلاش، پیگیر و خوش اخلاق که در اوج جوانی مردی پخته و سرد و گرم چشیده بود. پسری دلسوز برای مادر سالخورده‌اش و پدری مهربان  برای تنها پسرش.  خبر مرگ ناگهانی مهدی نفر غیرقابل باور بود. 

 

همه خبرنگاران و دبیران خبرگزاری فارس در غم و بهت فرو رفتند. مگر می‌شد مرگ او را باور کرد؟! سقوط پژو 206 به ته دره‌ و پایان نا تمام یک خبرنگار محبوب آن هم لحظاتی بعد از آنکه آخرین خبر عمرش را برای خبرگزاری مخابره کرد. مردی که تمام بازیکنان آن سال‌های پرسپولیس به نیکی از او یاد می‌کنند. بازیکنان و مربیان وقت  پرسپولیس با او رفیق بودند. تهیه خبر، مصاحبه و گزارش از فوتبال و به ویژه تیم پرسپولیس برایش دلنشین و لذت بخش بود و سختی کار برایش مفهومی نداشت. نفر به کارش عشق می‌‌ورزید و برای همین هم در مدت زمانی کوتاه پله‌های ترقی را یکی پس از دیگری طی کرد. نفر حالا نه فقط خبرنگار خبرگزاری فارس که کارشناس و مجری برنامه ورزش و مردم شده بود.

هفت سال است که عالم رسانه یک خبرنگار پیگیر و فعال را از دست داد و پسر نفر تمام دنیایش را! پرسپولیس سال‌هاست که یک «نفر» کم دارد. مهدی نفر خودش برای تیم پرسپولیس یک لشگر بود. مردی خوش اخلاق و خنده‌رو که تلاش می‌کرد همواره با خوش خلقی کارش را پیش ببرد. کلام و لحنش هیچ وقت تلخ و ناراحت کننده نبود اما رفتنش و به سوگ نشستنش سال‌هاست همکارانش نه فقط در خبرگزاری فارس که همکاران و دوستان بیشمارش  در سایر رسانه‌ها  را نیز غمگین و ناراحت کرده است.  

 

24 مرداد 1400 در حالیکه در غم از دست دادن شمار زیادی از هموطنانمان بخاطر ویروس کرونا  داغدار هستیم، برای هفتمین سالگرد مهدی نفر به سوگ می‌نشینیم و این مرتبه حتی رفتن بر سر مزارش هم برایمان آرزو می‌شود! بخاطر کرونا مجبوریم عکس‌ها و خاطراتش را در خانه‌ها و محل کارمان مرور کنیم. هفتمین سالگرد این خبرنگار پرسپولیسی تقریبا با  پنجمین قهرمانی پرسپولیس  همزمان شد هرچند حالا پرسپولیس یک « نفر» کم دارد. نفری که اگر بود قطعا دنیای ورزش و فوتبال با حضورش جای بهتری می شد. حالا مهدی نفر از آن دنیا به همراه هادی نوروزی نظاره گر موفقیت تیم محبوبش است. 

روحش شاد، یادش گرامی

انتهای پیام/

نام:
ایمیل:
* نظر:
آخرین اخبار