کد خبر: ۱۷۵۴۶۳
تاریخ انتشار: ۲۴ مرداد ۱۴۰۰ - ۱۷:۲۷

سلامت نیوز: مصطفی نخعی سخنگوی کمیسیون انرژی مجلس شورای اسلامی در تشریح جزئیات نشست امروز (یکشنبه ۲۴ مرداد) این کمیسیون اظهار داشت: در این جلسه وزرای پیشنهادی اطلاعات و بهداشت حضور داشته و برنامه‌های خود را اعلام کردند.

به گزارش سلامت نیوز به نقل از فارس، سخنگوی کمیسیون انرژی مجلس به نقل از وزیر پیشنهادی بهداشت گفت: با توجه به اینکه واکسن‌های تولید داخل، کفاف واکسیناسیون کل جامعه هدف را نمی‌دهد آقای عین اللهی قول واردات هر بیشتر و سریع‌تر واکسن را داد.

مصطفی نخعی سخنگوی کمیسیون انرژی مجلس شورای اسلامی در تشریح جزئیات نشست امروز (یکشنبه ۲۴ مرداد) این کمیسیون اظهار داشت: در این جلسه وزرای پیشنهادی اطلاعات و بهداشت حضور داشته و برنامه‌های خود را اعلام کردند.

سخنگوی کمیسیون انرژی مجلس درباره بخش دوم نشست کمیسیون انرژی که بهرام عین اللهی وزیر پیشنهادی وزارت بهداشت در آن حضور داشت تصریح کرد: نمایندگان مجلس درباره واکسیناسیون هرچه سریع‌تر کل جامعه هدف در مقابل بیماری کرونا تاکید داشتند که وزیر پیشنهادی از برنامه خود در این باره تا ۶ ماه بعد از حضورش در وزارتخانه خبر داد.

نخعی اظهار داشت: وزیر پیشنهادی بهداشت بر ادامه قرنطینه سراسری تاکید کرد زیرا واکسن‌های تولید داخل، کفاف واکسیناسیون کل جامعه هدف را نمی‌دهد؛ آقای عین اللهی همچنین قول واردات هر بیشتر و سریع‌تر واکسن را به نمایندگان و مردم داد.

نام:
ایمیل:
* نظر:
آخرین اخبار