کد خبر: ۱۷۶۳۶۸
تاریخ انتشار: ۳۱ مرداد ۱۴۰۰ - ۰۲:۲۵
ارقام پیشنهادی نجومی برخی بازیکنان مشکل این روز‌های باشگاه استقلال در نقل و انتقالات شده است.

به گزارش خبرنگار فوتبال و فوتسال گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان، فصل نقل و انتقالات در حالی برای استقلالی‌ها آغاز شده است که میان مدیران باشگاه و فرهاد مجیدی سرمربی این تیم با ارقام پیشنهادی بالایی از سوی برخی بازیکنان رو به رو می‌شوند.

طی لیستی که فرهاد مجیدی به مدیران باشگاه ارائه داده بود، این مربی خواهان تمدید قرارداد با همه نفرات تیمش شده و این موضوع در حالی قرار بود انجام شود که برخی بازیکنان ارقام نجومی را به مدیران باشگاه ارائه دادند. سیاوش یزدانی مدافع فصل گذشته استقلالی‌ها که گویا مشکلی هم در وزارت علوم دارد و مشکل سربازی نیز به مشکلات او اضافه شده، خواهان دریافت رقم ۱۵ میلیارد تومانی از آبی‌ها شده است و البته استقلالی‌ها برای جذب او رقمی کمتر، اما زیاد به یزدانی پیشنهاد داده اند که این بازیکن برای تمدید فعلا موافقت خود را اعلام نکرده است.

از طرفی دیگر مسعود ریگی از دیگر بازیکنانی است که در لیست مجیدی حضور داشته و او هم خواهان دریافت ۱۲ میلیارد تومان شده است که استقلالی‌ها باز هم رقم قابل توجهی را به او پیشنهاد داده اند که این رقم با مخالفت این بازیکن همراه شده است.

از طرفی خواسته‌های عجیب و غریب ارسلان مطهری و رقم قراردادش باعث شده است تا مدیران استقلال و مجیدی این بازیکن را از لیست نقل و انتقالات خط بزنند.


بیشتر بخوانید


انتهای پیام/

نام:
ایمیل:
* نظر:
آخرین اخبار