کد خبر: ۱۷۶۳۸۱
تاریخ انتشار: ۳۱ مرداد ۱۴۰۰ - ۰۲:۲۹

امیر حاج رضایی در گفت‌وگو با خبرنگار گروه ورزشی خبرگزاری برنا درباره انتخاب دکتر حمید سجادی به عنوان وزیر پیشنهادی وزارت ورزش و جوانان اظهار داشت: هر فردی صاحب دو شخصیت حقوقی و حقیقی است. شخصیت حقوقی به معنای شغل یک فرد است و شخصیت حقیقی خصوصیات فردی و اخلاقی. درباره آقای سجادی باید عرض کنم ایشان را به عنوان یک دونده خوب که مدال های با ارزشی در عرصه های بین المللی کسب کرده می شناسم. سجادی در رشته دوومیدانی فرد موفقی بوده و در عرصه مدیریت اجرایی هم تا جایی که اطلاع دارم مدیرعامل ورزش منطقه آزاد کیش بوده و در باشگاه سایپا هم مدیریت کرده است.

او ادامه داد: دغدغه جامعه ورزش همواره این بوده که یک مدیر ورزشی در راس باشد، کسی که ورزش و جامعه ورزش را بشناسد و ورزشکاران را درک کند. درباره آقای سجادی هم باید این را بگویم که من شناختم از ایشان در همین اندازه ای است که بیان کردم اما شناختی از خصوصیات حقیقی او ندارم در حالی که شخصیت حقیقی افراد در مواجهه با مسایل مختلف اهمیت زیادی دارد و می تواند باعث شود یک فرد برای حل مسائل و مشکلات ورزش نگاه اخلاقی و حمایتی داشته باشد یا اینکه چوب لای چرخ ورزش بگذارد.

حاج رضایی گفت: صرفا به دلیل اینکه آقای سجادی ورزشکار بوده نمی توانیم درباره او قضاوت کنیم. باید دید کارهای مدیریتی او چه بازخوردی داشته که من از آن اطلاعی ندارم. ورزشی بودن یک مدیر خوب است اما برای مدیریت کافی نیست. یک وزیر باید حسن نیت داشته باشد و دلسوزانه مدیریت کند تا بتواند دردها و مشکلات جامعه ورزش به بهترین شکل انتقال دهد. سجادی خاک خورده زمین های ورزشی است و می تواند درک کند که یک ورزشکار برای کسب چنین مدال هایی چقدر زحمت کشیده است. آنجاست که او به عنوان یک وزیر ورزش باید مدافع حقوق ورزشکاران باشد و از حقوق مادی و معنوی آنها حمایت کند. 3

نام:
ایمیل:
* نظر:
آخرین اخبار