کد خبر: ۱۷۶۴۷
تاریخ انتشار: ۰۴ مرداد ۱۳۹۴ - ۰۹:۴۲
پنج سال پيش دقيقا در روز سوم مرداد 1389، در زماني که هيچ دلواپسي هنوز کشف نشده بود و همه چيز گل و بلبل بود و سعيد جليلي هم در مذاکرات تلاش بسيار داشت تا به طرفهاي غربي تاريخ درس دهد، محمود احمدي‌نژاد از «کليد» خودش رونمايي کرد! لابد باور نمي‌کنيد که محمود احمدي نژاد علاوه بر «هاله نور»، «کاپشن» و تعدادي «پاکدست»، «کليد» هم داشته و فکر مي‌کنيد کليد فقط مختص حسن روحاني است؟!
احمدي نژاد در آن تاريخ داشت در پنجمين جشنواره ملي کارآفرينان برتر، سخنراني مي‌کرد اما مثل هميشه، نه مخاطب سخنانش آنهايي بودند که روبرويش نشسته بودند، و نه موضوع سخنانش به جلسه و جشنواره ربط داشت؛ او حرفهاي خودش را مي‌زد! وي در‌اين جشنواره، ادعاي غرب در مورد تحريم بنزين را مورد اشاره قرار داد و گفت: مي‌گويند که بنزين را تحريم مي‌کنيم.‌اين از آرزوهاي من است که بنزين تحريم شود. ظرف دو روز 17 ميليون ليتر جايگزين مي‌کنيم. همه کارها را انجام داده‌ايم و کليدش آماده و در دست ماست. هر چيزي را که مي‌خواهند تحريم کنند ببينند ظرف چند ماه کارآفرينان ما بهترينش را جاي آن مي‌گذارند. مي‌خواهيد‌ايمان، اراده، همت، عشق و يک ملت بزرگ را تحريم کنيد؟ احمدي نژاد سپس افزود: همه قدرتشان همين است. افرادي بدوي و ابتدايي که تنها دندان نشان مي‌دهند. نمي‌دانند که با چه کسي حرف مي‌زنند و دقيقا همان کاري را مي‌کنند که ما مي‌خواهيم. نه‌اين که ما بخواهيم و يا‌اين که دوست داشته باشيم بلکه برنامه‌هايي براي مديريت جهاني داريم که آنها دقيقا همان کار را انجام مي‌دهند!
اين کليد با شدت بسيار مناسبي در قفل چرخيد، تحريمها اضافه شد و غربي‌ها همان کاري را کردند که احمدي‌نژاد مي‌خواست اما، حيف که کسي نيامد مديريت جهاني را به احمدي نژاد بدهد و‌اين طور شد که جمشيد بسم ا... به تنهايي بازار ارز را به هم ريخت و دولت احمدي نژاد و ساير پاکدستها ماندند که چه بايد بکنند!
نام:
ایمیل:
* نظر:
آخرین اخبار