کد خبر: ۱۷۸۰۰۵
تاریخ انتشار: ۱۱ شهريور ۱۴۰۰ - ۱۰:۴۰
رییس دانشگاه فرهنگیان قم در گفت‌وگو با دفاع‌پرس:
«محمدپور» از پایان عملیات اجرایی احداث یادمان شهید گمنام پردیس حضرت معصومه (س) دانشگاه فرهنگیان قم در آینده نزدیک خبر داد.

«حسن محمدپور» رییس دانشگاه فرهنگیان استان قم در گفت‌وگو با خبرنگار دفاع‌پرس اظهار داشت: وجود و حضور مزار شهید گمنام در فضای دانشگاه فرهنگیان، به‌طور قطع اساتید و دانشجومعلمان را به‌طور مستمر در راستای حرکت به سمت آرمان‌های مقدس شهدا رهنمون می‌سازد.

وی افزود: مزار شهید گمنام یادآور تکلیف همه ما نسبت به حفظ ارزش‌ها و آرمان‌های مقدس نظام جمهوری اسلامی و هوشیاری در برابر کید و مکر و هجمه دشمنان داخلی و خارجی است؛ لذا ضروری است بیش از پیش این آرمان‌ها را در عمل و گفتار و سبک زندگی پاس بداریم و به نسل‌های آینده انتقال دهیم.

محمدپور تصریح کرد: برگزاری مراسم معنوی همچون روضه سیدالشهداء (ع) و نیز برنامه‌های هفتگی دانشگاه فرهنگیان در جوار مزار شهید گمنام، آرمان‌گرایی، ولایتمداری و تلاش بیشتر برای خدمتگزاری عالمانه و مجاهدانه به نظام اسلامی را روزبه‌روز در دل‌های مشتاقان فروزان‌تر می‌کند.

رییس دانشگاه فرهنگیان استان قم با اشاره به احداث بنای یادمان شهید گمنام در پردیس حضرت معصومه (س) این دانشگاه عنوان کرد: آیین باشکوه تشییع و خاکسپاری شهید گمنام ۱۷ ساله مربوط به عملیات «محرم»، هشتم تیر سال ۱۳۹۸ همزمان با سالروز شهادت امام جعفر صادق (ع) در این دانشگاه برگزار و مدتی پس از آن، عملیات اجرایی احداث یادمان آغاز شد.

وی افزود: به حمدالله کار احداث یادمان شهید گمنام رو به پایان است و در آینده نزدیک با حضور اساتید گرامی و دانشجومعلمان عزیز شاهد رونمایی از آن خواهیم بود.

انتهای پیام/

نام:
ایمیل:
* نظر:
آخرین اخبار