کد خبر: ۱۷۸۲۹۶
تاریخ انتشار: ۱۳ شهريور ۱۴۰۰ - ۱۸:۵۳
حجت‌الاسلام حاجی‌صادقی از مرکز واکسیناسیون خودرویی تیپ ۸۳ امام جعفر صادق (ع) در بلوار سردار شهید حاج قاسم سلیمانی قم بازدید کرد.

به گزارش دفاع‌پرس از قم، حجت الاسلام «عبدالله حاجی صادقی» نماینده ولی فقیه در سپاه پاسداران انقلاب اسلامی با حضور در مرکز واکسیناسیون خودرویی تیپ ۸۳ امام جعفر صادق (ع) از روند تزریق واکسن به مراجعان در بلوار شهید سلیمانی (رودخانه قم) بازدید کرد.

وی در این بازدید با تشکر از اقدامات تیپ ۸۳ و تاکید بر اینکه سپاه و بسیج تا آخر پای کار خدمت‌رسانی شایسته به ولی‌نعمتان انقلاب ایستاده اند، بر نظم، دقت و سرعت عمل در واکسیناسیون و رعایت احترام مراجعان تاکید کرد.

در این بازدید، فرمانده تیپ ۸۳ امام جعفر صادق (ع) و سردار «محمد رضا موحد» جانشین فرمانده سپاه استان قم نیز حضور داشتند.

مرکز واکسیناسیون طلاب و روحانیون گروه‌های جهادی وابسته به تیپ ۸۳ روحانیون رزمی تبلیغی امام جعفر صادق (ع) با اخذ مجوز‌های لازم و نظارت مرکز بهداشت استان قم، هر روز از ساعت ۱۷ تا ۲۱ نسبت به واکسیناسیون گروه‌های سنی اعلام شده اقدام می‌کند.

بازدید نماینده ولی فقیه در سپاه از مرکز واکسیناسیون خودروئی تیپ ۸۳ امام صادق(ع)+ تصاویربازدید نماینده ولی فقیه در سپاه از مرکز واکسیناسیون خودروئی تیپ ۸۳ امام صادق(ع)+ تصاویربازدید نماینده ولی فقیه در سپاه از مرکز واکسیناسیون خودروئی تیپ ۸۳ امام صادق(ع)+ تصاویر

انتهای پیام/

نام:
ایمیل:
* نظر:
آخرین اخبار