کد خبر: ۱۸۰۲۵
تاریخ انتشار: ۱۱ مرداد ۱۳۹۴ - ۰۹:۴۴
محمدحسین روانبخش
 اگر يک طرح وجود داشته باشد که از اول تا آخر دولت پاکدست پرور محمود احمدي‌نژاد روي آن توافق وجود داشت و متوقف نشد و دولت سابق به خاطر آن بارها و بارها و بارها براي خودش اسپند دود کرد پروژه ظاهرا بزرگ مسکن مهر بود. جز اين، هر طرحي بود (چيزهايي مثل خروج کارمندان از تهران، مقاومسازي خانه‌ها، دورکاري، بنگاه‌هاي زود بازده، تک‌رقمي کردن سود بانکي،پرداخت یک میلیون تومان به هر نوزاد، اهداي رايگان هزارمتر زمين به هر خانواده ايراني و...) يکي دو سال در حد شعار مطرح ميشد و بعد سعي ميشد که از ذهن مردم هميشه در صحنه پاکش شود!
پروژه بزرگ مسکن مهر از سال 1385 با تبليغات شدیدی آغاز شد، به طوری که حتی کشورهای پیشرفته دنیا هم مرعوب شدند وبه فکر افتادند که روی تحویل «مدیریت جهانی» به محمود احمدی نژاد فکر کنند؛ اما در سال 1390 خبر رسید که اولین سری  مسکن های موسوم به مهر آماده شده اما یک مشکل خیلی خیلی بی اهمیت دارد: اینکه چون مسکن های مهر عموما در بیابان ساخته شده نه آب دارد و نه برق و نه گاز، نه مدرسه، نه راه و نه محلی برای ارائه خدمات شهری ! می دانید که دردوره احمدی نژاد، مسکن هایی را که آب و برق و گاز داشته باشند لولو به همراه خیلی چیزهای دیگر برده بود و در مسکن مهم این بود که افتتاحی صورت بگیرد و آمارها زیاد شود و در نهایت سقفی هم بالای سر متقاضیان باشد والا آب و برق و گاز و در و دستگیره  چندان محلی از اعراب نداشت!

آن دوره به شکر خدا گذاشت اما آن مسکن ها همچنان به عنوان نمونه اعلا، ابتکاری و ماندگار گلکاری دولت احمدی نژاد در دشت و تپه ها باقی است؛ ولی حالا وزیر مسکن آن دوره بابت این مسکنها طلبکار همه شده و پنج شنبه گذشته در نشست دورهمی بروبچ احمدی نژادی در تهران گفته است :  « به ما می گویند شما در بیابان خانه ساختید. اشکالی ندارد، ما در بیابان خانه ساختیم، شما لطف کنید شیر آبش را وصل کنید»!
این بنده خدا وزیر کابینه های دیگر بود حتما می دانست که شیر آب باید به سیستم لوله کشی آب وصل باشد تا آب داخلش بیاید ... ولی وزیر احمدی نژاد است و شنیدن این حرفها از او اصلا عجیب نیست، می گوید و توقع جواب هم دارد. البته کسی به این حرفها جواب نمی دهد اما خدا خیرشان بدهد به ستونهای طنز مطبوعات هم رونق می دهند و نمی گذارند این ستونها بدون سوژه بماند؛ همین هم خیلی خوب است.
نام:
ایمیل:
* نظر:
آخرین اخبار