کد خبر: ۱۸۱۵۱۱
تاریخ انتشار: ۰۷ مهر ۱۴۰۰ - ۱۱:۴۸
رییس انجمن شرکت‌ها گفت: در سومین دوره رقابت‌های جهانی ورزش کارگری ۱۱ بانوی ورزشکار حضور خواهند داشت.

ورزش کارگریبه گزارش خبرنگار خبرگزاری صدا و سیما؛ سیدامیر حسینی در نشست خبری اعزام کاروان ورزش کارگری به مسابقات جهانی افزود: ورزش کارگری کشورمان پیش از این در دومین دوره مسابقات در فرانسه شرکت کرده بود و اکنون قرار است در یونان و در سومین دوره این مسابقات حاضر شویم.
وی گفت: در این شرایط سخت کرونایی کار سختی داشتیم و برای هماهنگی و آماده سازی کاروان نیاز به اقدامات بسیاری بود که به خوبی انجام شد.
حسینی با تاکید بر حضور بانوان در کاروان اعزامی افزود: ۱۱ بانوی ورزشکار را در قالب تیم اعزامی خواهیم داشت و هدف این است در دوره‌های بعدی حضور بانوان را افزایش دهیم.
معاون فرهنگی وزیر ورزش نیز در این نشست گفت: در آستانه اعزام کارمندان شرکت‌ها به مسابقات جهانی هستیم و خوشحالم که فعالیت بدنی این قشر از جامعه در قالب انجمن شرکت‌ها مورد توجه قرار گرفته و برنامه‌های متنوع ورزشی برای آن‌ها برگزار می‌شود.
عبدالحمید احمدی افزود: کم تحرکی یکی از چالش‌های بزرگ در جامعه ما است که موجب شده بیماری‌های غیرواگیر و هزینه‌های درمان افزایش چشمگیری داشته باشد و ما باید فعالیت بدنی را مورد توجه قرار دهیم، به ویژه قشر کارگری که چرخ مولد تولید کشور هستند.
احمدی ادامه داد: ورزش درمیان ۱۴ میلیون کارگر کشور بسیار مهم و قابل تاکید و توجه است و با مدیریت وزارت رفاه و فدراسیون ورزش کارگری برنامه‌ها را مورد توجه قرار دادیم تا این قشر تاثیرگذار به خوبی دیده شوند.
وی گفت: مسابقات بین المللی کارگری نقش بسیار مهمی در ایجاد انگیزه دارد و این مسابقات شرایطی را فراهم می‌کند که سایرین نیز به ورزش روی آورده و در یک سطح بین المللی حضوری موفق داشته باشند.

نشست خبری سومین دوره رقابت‌های جهانی ورزش کارگری شرکت‌ها با حضور عبدالحمید احمدی معاون ورزش همگانی وزارت ورزش و جوانان، جواد رمضی رییس فدراسیون ورزش کارگری و سید امیر حسینی رییس انجمن شرکت‌ها و کمپانی‌ها برگزار شد.

نام:
ایمیل:
* نظر:
آخرین اخبار