کد خبر: ۱۸۱۶۰۷
تاریخ انتشار: ۰۷ مهر ۱۴۰۰ - ۲۲:۲۵
وزیر ورزش و جوانان گفت: مستقل شدن ورزش بانوان و خودکفایی ورزش بانوان را دنبال می‌کنیم در مقاطعی رفتیم ولی متوقف شده است.

به گزارش خبرگزاری فارس از سیرجان، سیدحمید سجادی امشب در حاشیه حضور در جمع بانوان فوتبالیست تیم شهرداری سیرجان که به عنوان نماینده ایران در رقابت‌های آسیایی هستند، اظهار داشت: حتما بانوان شایسته‌ای خواهید بود، رفتار و فرهنگ و اتفاقاتی که رقم خواهید زد مؤید شعور و فرهنگ ما ایرانی‌ها خواهد بود.

وزیر ورزش و جوانان عنوان کرد: صرف نظر از نتیجه‌های ورزشی آنچه از ورزش می‌ماند فرهنگ و رفتار و منش پهلوانی است اینکه از سکوی قهرمانی به سکوی پهلوانی برسید و این برای بانوان هم صدق ‌می‌کند.

وی با اشاره به دیدگاه مقام معظم رهبری در خصوص ورزش بانوان عنوان کرد: رئیس جمهور کشور نیز امروز در گفت‌وگوی خصوصی در حاشیه هیئت دولت درباره نحوه حضور بانوان برای تماشا در رقابت‌های ورزشی جویا بودند و برایشان مهم بود و درباره بازی ایران و کره جنوبی هم صحبت شد که قرار شده مجوز تعدادی تماشاگر بگیریم.

سجادی گفت: تمام سعی ما بر این است ایران برای همه ایرانیان باشد، ورزش ایران برای همه باشد اگر قرار است توسعه، آبادانی و پیشرفت باشد باید برای همه جا باشد، این منحصر به ایران نیست.

وزیر ورزش با اشاره به شروع طرح‌های مختلف و طرح‌های آمایش سرزمین در زمینه ورزش و زیرساخت‌ها و توجه ویژه به ورزش بانوان خاطرنشان کرد: مستقل شدن ورزش بانوان و خودکفایی ورزش بانوان را دنبال می‌کنیم در مقاطعی رفتیم ولی متوقف شده است.

انتهای پیام/3388/ق

نام:
ایمیل:
* نظر:
آخرین اخبار