کد خبر: ۱۸۱۶۵۲
تاریخ انتشار: ۰۸ مهر ۱۴۰۰ - ۱۴:۵۰
مدیرکل حفظ آثار دفاع مقدس خوزستان:
سردار حاجتی گفت: نقش شرکت‌ها و صنایع خوزستان در حمایت و مشارکت در جنگ بی‌نظیر بود چون هم نیروهایشان در خط مقدم حضور یافتند و هم سنگر اقتصادی و تولید را تعطیل نکردند.

نقش شرکت ها و صنایع خوزستان در مشارکت و حمایت از جنگ بی نظیر بودبه گزارش خبرنگار دفاع‌پرس از اهواز، گردهمایی بزرگ بسیجیان شهرستان باوی به میزبانی کشت و صنعت نیشکر دهخدا به مناسبت هفته دفاع مقدس با حضور مدیرعامل شرکت توسعه نیشکر و صنایع جانبی، مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس خوزستان، مدیرعامل کشت و صنعت دهخدا و جمعی از فرماندهان و بسیجیان با رعایت پروتکل‌های بهداشتی برگزار شد.

در ابتدای این مراسم، سردار مراد حاجتی ضمن تاکید بر ترویج روحیه جهادی و بسیجی در جامعه، دفاع مقدس را بزرگترین افتخار ایران اسلامی برشمرد و اظهار داشت: رزمندگان اسلام با مقاومت و ایستادگی در طول جنگ، ابرقدرت ها را به زانو درآوردند.

وی افزود: فرق جنگ ما با تمام جنگ‌های دنیا در این است که در تمام نقاط جهان اگر جنگی رخ دهد تنها کسانی وارد کارزار مبارزه می‌شوند که شاغل در یگان‌های نظامی و لجستیک آن کشور باشند اما در جنگی که ناجوانمردانه بر ما تحمیل شد دنیا شاهد بودند که زن و مرد و کشاورز و عشایر و صنعتگر و دانش آموز همه برای دفاع از کیان و نظامشان به خط شدند.

سردار حاجتی گفت: نقش شرکت‌ها و صنایع خوزستان در حمایت و مشارکت در جنگ بی‌نظیر بود چون هم نیروهایشان در خط مقدم حضور یافتند و هم سنگر اقتصادی و تولید را تعطیل نکردند.

«عبدعلی ناصری» مدیرعامل شرکت توسعه نیشکر و صنایع جانبی نیز در ادامه مراسم، دفاع مقدس را جلوگاه ایثار و خون‌بهای صلابت ایران اسلامی دانست و بیان داشت: اقتدار و امنیت امروز را مدیون رشادت ها و جانبازی‌های رزمندگان می‌دانیم.

در خاتمه این گردهمایی، با اهدای لوح از رشادت‌های بسیجیان و پیشکسوتان، خانواده معظم شهدا در هشت سال دوران دفاع مقدس قدردانی و تجلیل شد.

انتهای پیام/

نام:
ایمیل:
* نظر:
آخرین اخبار