کد خبر: ۱۸۲۹۳۹
تاریخ انتشار: ۲۰ مهر ۱۴۰۰ - ۰۳:۰۰
صادق محرمی درباره شرایط خود و تیم ملی فوتبال کشورمان توضیحاتی را بیان کرد.

به گزارش خبرنگار فوتبال و فوتسال گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان، صادق محرمی، بازیکن دینامو زاگرب و تیم ملی فوتبال کشورمان درباره لژیونر شدن خود اظهار داشت: وقتی از پرسپولیس به کرواسی رفتم، ۲۲ سالم بود و شرایط خیلی خوبی داشتم. برای یک بازیکن خیلی سخت است که از ملوان به پرسپولیس برسد و به طور ثابت فرصت بازی به دست بیاورد. در ایران از تیم دینامو زاگرب شناخت کافی وجود ندارد. اکنون ما با ۲ بازی کمتر تیم دوم لیگ هستیم.

محرمی درباره بازی با امارات گفت: همیشه دمای بالا در بازی‌هایی که در امارات و قطر برگزار می‌شود، برای ما اذیت کننده است. البته ورزشگاه‌های قطری به سیستم خنک کننده مجهز هستند. من و دیگر بازیکنانی که در اروپا بازی می‌کنیم فقط یک جلسه در تیم ملی تمرین کردیم. اتفاقات دیگر هم کار ما را سخت کرد، اما خدا را شکر ۳ امتیاز را به دست آوردیم.

او درباره نقش اسکوچیچ در تیم ملی گفت: دیگر کسی از اسکوچیچ انتقاد نمی‌کند. برخی‌ها فقط از اسم‌های بزرگ حمایت می‌کنند، آن هم بدون این که بدانند طرف کجا بوده است و چه کارنامه‌ای دارد. اگر عکس این قضیه باشد، همه یک سنگی می‌اندازند. مصاحبه‌هایی که در ابتدای دوران حضور اسکوچیچ در تیم ملی می‌خواندم عجیب بودند؛ زیرا از او انتقاد می‌کردند، بدون این که یک بار روی نیمکت تیم ملی نشسته باشند.


بیشتر بخوانید


انتهای پیام/

نام:
ایمیل:
* نظر:
آخرین اخبار