کد خبر: ۱۸۳۷۲۶
تاریخ انتشار: ۲۷ مهر ۱۴۰۰ - ۰۸:۳۶
استاندار ایلام:
ایسنا/ایلام استاندار ایلام گفت: اجرای مصوبات و دستورات رئیس جمهور در سفر اخیر به استان در اولویت اصلی برنامه های استان قرار گرفته است و امیدواریم با تزریق به موقع اعتبارات شاهد اثربخش این تصمیمات مهم در استان باشیم.

دکتر «محمد نوذری» در دیدار با وزیر کشور با اشاره به سفر استانی رئیس جمهور و اعضای هیئت دولت به استان، اظهار کرد: اختصاص چهارمین سفر استانی رئیس جمهور به استان ایلام که همزمان شد با هفته دفاع مقدس و اربعین نشان از شناخت درست رئیس محترم دولت سیزدهم در ارتباط با استانی است که در دفاع مقدس پیشقراول ایثار و فداکاری از میهن اسلامی بوده و امروز پایتخت خادمین اربعین حسینی علیه‌السلام است.

وی با اشاره به شاخصه‌های مهم و بارز سفر استانی رئیس جمهور گفت: با توجه به مصوبات امیدبخشی که با اختصاص اعتبارات قابل ملاحظه ای نیز همراه بوده امروز افقی روشن در پیش روی ایلام قرار گرفته است.

نوذری افزود: اجرای مصوبات و دستورات رئیس جمهور در سفر اخیر به استان در اولویت اصلی برنامه های استان قرار گرفته است و امیدواریم با تزریق به موقع اعتبارات شاهد اثربخش این تصمیمات مهم در استان باشیم.

استاندار ایلام ضمن ارائه گزارشی از روند پروژه‌های نیمه تمام و مهم استان گفت: تسریع در اتمام این پروژه ها از دغدغه‌های ریاست محترم جمهوری بوده که این موضوع هم در اولویت اصلی امور دولت در استان قرار گرفته و در این راستا برنامه ریزی لازم نیز انجام شده است.

به گزارش ایسنا، به نقل از حوزه مرزی، تقسیمات کشوری، طرح های عمران شهری و روستایی و ... از دیگر موضوعاتی بود که در دیدار استاندار ایلام با وزیر کشور مورد بحث و گفتگو قرار گرفت.

در ادامه این نشست دکتر وحیدی وزیر کشور با اشاره به موضوعات مطرح شده توسط استاندار ایلام برای پیگیری مسائل و مشکلات استان قول مساعد داد.

انتهای پیام

نام:
ایمیل:
* نظر:
آخرین اخبار