کد خبر: ۱۸۴۵۸۷
تاریخ انتشار: ۰۳ آبان ۱۴۰۰ - ۲۰:۴۲
مربی تیم فوتبال صنعت نفت آبادان گفت: بازی امروز خوب بود و انتظار چنین بازی خوبی از شاگردانم نداشتم، اما متاسفانه اسیر اشتباهات شدیم.

به گزارش خبرنگار ورزشی خبرگزاری فارس، محمد خرمگاه پس از شکست 3 بر صفر تیم فوتبال صنعت نفت آبادان مقابل تراکتور در هفته دوم رقابت های لیگ برتر در نشست خبری حضور پیدا کرد و اظهار داشت: به تیم تراکتور تبریک می گویم. درمورد بازی می توانم بگویم که سه اشتباه کردیم و سه گل دریافت کردیم. تقریباً 70 درصد بازی در اختیار ما بود و بر بازی سوار بودیم، اما اشتباهات فردی که نمی خواهیم آن را گردن بازیکن بیاندازیم موجب شد تا ببازیم. 

وی ادامه داد: مقصر اشتباهات فردی ما کادر فنی هستیم، چون بازیکنان را توجیه نکردیم. امیدوارم بتوانیم برای بازی های بعدی بدون اشتباه باشیم و از فرصت های خوبی خوب استفاده کنیم. بازی امروز خوب بود و انتظار چنین بازی خوبی از شاگردانم نداشتم، اما متاسفانه اسیر اشتباهات شدیم. فقط به تیم تراکتور تبریک می گویم و امیدوارم در آینده دیگر اشتباهات فردی نداشته باشیم و از شرایط بازی خوب خود نتیجه بگیریم.

مربی تیم فوتبال صنعت نفت آبادان درمورد اینکه دریافت 3 گل به دلیل اشتباهات کادر فنی بوده یا بازیکنان، گفت:اشتباه برای ما است. ما باختیم و حتماً نتوانستیم بازیکنان را خوب از نظر ذهنی و جسمی آماده بازی کنیم. در دیداری که 70درصد مالکیت داشتیم را باختیم و این اشتباه برای ما است. فقط می توانم بگویم که شرمنده هواداران آبادانی هستیم. آنها باید امیدوار باشند چون در بازی های آینده نتایج خوبی خواهیم گرفت.

خرمگاه درخصوص شرایط میزبانی تراکتور، عنوان کرد: خدا را صد هزار مرتبه شکر که طبق انتظار ما مردم خوب تبریز و مسئولان بهترین شرایط را برای ما فراهم کردند و در میهمان نوازی سنگ تمام گذاشتند و از آنها تشکر می کنم. 

انتهای پیام/

نام:
ایمیل:
* نظر:
آخرین اخبار