کد خبر: ۱۸۵۱
تاریخ انتشار: ۱۷ مهر ۱۳۹۳ - ۰۹:۵۰
معاون امور هوانوردی سازمان هواپیمایی خبر داد:
معاون امور هوانوردی سازمان هواپیمایی کشوری گفت:ما تمام تلاش خود را برای کاهش تاخیر پروازها انجام می‌دهیم و با حضور بازرسان تمامی مشکلات موجود در پروازها از جمله تاخیرات را انعکاس می‌دهیم.
به گزارش تجارت آنلاین به نقل از باشگاه خبرنگاران؛خداکرمی معاون امور هوانوردی سازمان هواپیمایی کشوری با بیان اینکه ما نظارتهای اساسی در بخش هوایی و زمینی فرودگاهها انجام می‌دهیم گفت: بازرسان ما به طور سرزده بازدیدهایی از فرودگاهها انجام می‌دهند و در صورت مشاهده تخلفات سریعا به سازمان هواپیمایی انعکاس می‌دهد.

وی در ادامه تصریح کرد: در بخش زمینی بازرسان ما نظارتهای اساسی از جمله تاخیرات هواپیماها را گزارش می‌دهند .

خداکرمی با اشاره به اینکه ما در تلاش هستیم میزان تاخیرات هواپیماها رابه حداقل برسانیم گفت: باید شرکتهای هواپیمایی باید برای تاخیرات پروازها پاسخگو باشند و علت آن را با مسافران توضیح دهند. 

معاون امور هوانوردی سازمان هواپیمایی در ادامه اظهار داشت: بسیاری از تاخیرات هواپیمایی به علت نقص فنی است و باید میزان تاخیرات و علت آن را به مسافران توضیح دهدو یا سریعا هواپیمایی دیگری را برای پرواز جایگزین کنند.

خداکرمی در ادامه به آزاد سازی قیمت بلیت هواپیماها اشاره کرد و گفت: در حال حاضر  برای آزادسازی قیمت بلیت هواپیماها بررسی ها به اتمام نرسیده و این امر نیازمند کارشناسیهای دقیق است .

خداکرمی در ادامه خاطر نشان کرد: برای آزاد سازی قیمت بلیت هواپیما باید ناوگان هواپیمایی برای حمل مسافران به اندازه کافی وجود داشته باشد و شرکتهای هواپیمایی در بخش اقتصادی اقدامات کافی را انجام داده باشند.

انتهای پیام/
نام:
ایمیل:
* نظر: