کد خبر: ۱۸۶۳۸۸
تاریخ انتشار: ۱۶ آبان ۱۴۰۰ - ۱۹:۲۰
نماینده پارلمان لبنان:
یک نماینده پارلمان لبنان در سخنانی گفت: «قرداحی» درحالی که هنوز پست وزارتی نگرفته بود تنها از حق آزادی بیان خود برای اظهارنظر درباره جنگ علیه یمن استفاده کرد.

«قرداحی»از حق آزادی بیان خود برای اظهارنظر درباره یمن استفاده کردبه گزارش گروه بین‌الملل دفاع‌پرس، «حسن فضل الله» نماینده پارلمان لبنان در سخنانی فشارها بر دولت این کشور برای تقدیم استعفا را محکوم کرد.

وی گفت: دولت نباید تحت تأثیر فشارهای کنونی، کار خود را رها کند.

بر اساس این گزارش، این نماینده عضو فراکسیون «وفاداری به مقاومت» در پارلمان لبنان اظهار داشت: امروز لبنان درگیر یک بحران ساختگی تحت عنوان بحران «روابط با کشورهای عربی» شده است.

وی در ادامه نیز تصریح کرد: امروز یک کشور تصمیم گرفته است تا لبنان را مجازات و تحریم کند. این کشور، اظهارات «قرداحی» را که پیش از تصدی پست وزراتی از حق آزادی بیان خود برای اظهارنظر درباره جنگ یمن استفاده کرده بود، دستاویز قرار داده است.

فضل الله همچنین یادآور شد: آیا تنها به این دلیل که یک کشور تصمیم گرفته است لبنان را تحت فشار قرار دهد، ما باید از آزادی و ثبات کشور خود دست بکشیم؟ آیا اگر این کشور درخواست استعفای وزیر خارجه و یا هر وزیر دیگری را داشته باشد، ما باید در برابر این خواسته ها تسلیم شویم؟

عربستان سعودی به تازگی به بهانه اظهارنظر وزیر اطلاع رسانی لبنان در خصوص جنگ یمن و بیهوده خواندن این جنگ، روابط و مناسبات خود با لبنان را به طور کامل به چالش کشانده است.

انتهای پیام/ 241

نام:
ایمیل:
* نظر:
آخرین اخبار