کد خبر: ۱۸۷۲۲۴
تاریخ انتشار: ۲۱ آبان ۱۴۰۰ - ۱۶:۱۸
امام جمعه سیریک گفت: امروز یمنی ها با مقاومت جانانه خود در منطقه، جان تازه‌ای به آزادی‌خواهان عالم بخشیده‌اند.

به گزارش خبرگزاری فارس از سیریک حجت الاسلام محسن سالاری ظهر امروز در خطبه‌های عبادی سیاسی نمازجمعه این هفته شهرستان سیریک ضمن اشاره به در پیش بودن ولادت با سعادت امام حسن عسکری (ع)، اظهارداشت: وجود نازنین و مبارک امام عسکری علیه السلام یکی از ائمه‌ای است که نسخه‌های تمدنی برای آینده جهان از خود بر جای گذاشته است و ایشان آینده زمین را با حراست و نگهداری از وجود حضرت ولی عصر(عج) تضمین کرده است.

وی افزود: نسخه امام عسکری علیه السلام برای تحقق تمدن اسلامی در سال‌های اخیر مورد تاکید مقام معظم رهبری بوده است و آن هم ارتباط صمیمی برادران شیعه و اهل سنت با یکدیگر است که در سایه آن ما می توانیم به احیای تمدن نوین اسلامی و رسیدن به جامعه نبوی که در آن همه برابر و برادر هستند برسیم.

امام جمعه سیریک بیان کرد: رمز پیروزی در برابر توطئه های دشمنان حفظ وحدت کلمه است‌ چرا که مسلمین با اتحاد به یدی شکست ناپذیر تبدیل می شوند.

حجت الاسلام سالاری در ادامه سخنانش به جنگ‌ یمن اشاره کرد و گفت: آمریکایی‌ها و سعودی‌ها در قبال موفقیت‌های مجاهدان انصارالله یمن به شرایط  بی گزینه‌گی رسیده اند و کاری از دستشان بر نمی آید چرا که یمن روز به روز در برابر آن ها با مقاومت قوی‌تر می شود و شکست‌های بیشتری را به محور آمریکایی سعودی تحمیل می کند. 

وی تاکید کرد: اشتباه راهبردی بن سلمان در حمله به پابرهنگان یمنی موجب شد یمنی‌ها با تقویت خودباوری و افزایش تلاش و مقاومت امروز به جایی برسند که بتوانند عربستان را موشک باران کنند و عملا ایران دومی در کنار گوش عربستان شکل بگیرد.

سالاری خاطرنشان کرد: یمنی ها بدون مصلحت سنجی تاسیسات مختلف عربستان سعودی را منهدم می کنند و مسئولیت آن را نیز به عهده میگیرد و این وعده الهی است که ظلم ظالمان پا برجا نمی‌ماند و با ایمان به خدا و مقاومت می توان جلوی هر ابرقدرتی ایستاد.

انتهای پیام/

نام:
ایمیل:
* نظر:
آخرین اخبار