کد خبر: ۱۸۷۴۵۲
تاریخ انتشار: ۲۲ آبان ۱۴۰۰ - ۱۷:۵۹
معاون وزیر بهداشت:
قزوین-معاون آموزشی وزیر بهداشت گفت: باید تلاش کنیم از دانش خود در جهت حل مشکلات جامعه بهره ببریم.

به گزارش خبرنگار مهر ابوالفضل باقری فرد در مراسم تکریم و معارفه رئیس دانشگاه علوم پزشکی استان قزوین اظهار کرد: دکتر نامدار در سخت‌ترین روزها در خدمت استان قزوین بود و ما امیدواریم از تجربیات ایشان بهره ببریم.

معاون آموزش وزیر بهداشت مطرح کرد: فرصت ما در خدمت و مسئولیت‌ها اندک است و باید از این فرصت بیشترین استفاده را در جهت خدمت به مردم برد، امروز از دکتر دیدبان به عنوان سرپرست جدید دانشگاه علوم پزشکی استان قزوین می‌خواهیم علاوه بر سامان دادن فعالیت‌های ناتمام دانشگاه کارها و اقدامات تأثیر گذار جدید را در جهت خدمت به استان و مردم شریف بنیان بگذارند.

این مسئول یادآور شد: یکی از وظایفی مهمی که دانشگاه علوم پزشکی به عهده دارد مسئولیت اجتماعی و رو به رو شدن با مشکلات اجتماع است، دانشگاه باید مشکلاتی از جامعه را رفع کند که دانش لازم و امکانات آن را به عهده دارد تا خدمت رسانی در سطح جامعه حس شود.

باقری فرد با بیان این موضوع که روزی از جانب یونسکو تعریف سواد توانایی خواندان و نوشتن، توانایی مار با کامپیوتر و یا تسلط به ۲ زبان خارجی بود گفت: امروزه کسی که از دانش استفاده از آموخته‌های خود در زندگی برای تغییر آن را داشته باشد در این تعریف فرد با سواد جای می‌گیرد و ما هم باید همت کنیم که از دانش خود در بهبود سطح زندگی و افزایش بهره وری استفاده کنیم.

نام:
ایمیل:
* نظر:
آخرین اخبار