کد خبر: ۱۸۸۱۳۵
تاریخ انتشار: ۲۵ آبان ۱۴۰۰ - ۱۹:۴۴
رئیس سازمان صمت استان قزوین گفت: در سال جاری با انجام 10هزار و 924 مورد بازرسی از اصناف تعداد 3 هزار و 937 فقره پرونده در برخورد با صنوف متخلف تشکیل شده است.

به گزارش خبرگزاری برنا از قزوین؛ جلسه کار گروه اصلی ستاد تنظیم بازار استان به ریاست اعلایی استاندار قزوین و با حضور قبادی معاونت هماهنگی امور اقتصادی استانداری، قاسمی دادستان انقلاب و عمومی قزوین، افضلی رئیس سازمان صمت قزوین و دبیر ستاد تنظیم بازار استان ، یاری رییس سازمان مدیریت و برنامه‌ریزی استان ، زکی زاده مدیر کل دفتر امور اقتصادی استانداری ، فاطمه خمسه رئیس سازمان جهاد کشاورزی استان، محمدی مدیر کل تعزیرات حکومتی استان، کولجی نایب رئیس اتاق اصناف قزوین و مدیران دستگاههای اجرایی عضو کارگروه در سالن جلسات دفتر استاندار با رعایت کامل پروتکل های بهداشتی و فاصله اجتماعی برگزار شد.

عزیزالله افضلی عصر سه شنبه در جلسه ستاد تنظیم بازار کالاهای اساسی استان قزوین که به ریاست مهدی اعلایی استاندار جدید قزوین در استانداری برگزار شد اظهارداشت: با همکاری دستگاههای متولی و برگزاری جلسات تنظیم بازار توانسته ایم ضمن شناسایی نیازهای اساسی مردم برای تامین و توزیع مناسب آنها اقدام کنیم که امسال در 42 جلسه تعداد 198 مصوبه برای حل مشکلات عملیاتی شده است.

رئیس سازمان صمت استان قزوین یادآورشد: با توجه به اهمیت فعالیت نانوایان در تامین نیاز مردم نظارت بر فعالیت این صنف با جدیت انجام شده و برای تسریع در کارها از ظرفیت بسیج هم برای بازرسی استفاده کردیم.

وی تصریح کرد: با انعقاد تفاهم نامه ای با بسیج خوشبختانه از بازرسان بسیجی برای نظارت استفاده می کنیم که در این راستا امسال بیش از 6 هزار فقره بازرسی در  حوزه آرد و نان انجام شده که در برخورد با متخلفان تعداد 779 فقره پرونده به ارزش پنج میلیارد ریال تشکیل شده است.

حح

افضلی یادآورشد: با انجام 248 فقره گشت مشترک بازرسی و نظارت تلاش کرده ایم تا قیمت و کیفیت نان را به صورت مستمر کنترل کنیم تا رضایت مردم جلب شود.

افضلی گفت:  انجام 10 هزار و 924 فقره بازرسی از اصناف و تشکیل3 هزار و 937 فقره پرونده در برخورد با صنوف متخلف از اقدامات مهم انجام شده است و همچنان نظارت و بازرسی را ادامه خواهیم داد تا آرامش بازار حفظ شود.

رئیس سازمان صمت استان قزوین بیان کرد: برای شفاف سازی امور و جلوگیری از ذخیره سازی غیر قانونی کالاهای اساسی خوشبختانه سامانه جامع تجارت و سامانه جامع انبارها راه اندازی شده و اطلاعات آن تا پایان سال تکمیل خواهد شد که این موضوع در کنترل و نظارت بر ذخیره کالاها نقش اساسی دارد.

افضلی از شهروندان خواست در صورت مشاهده هر گونه تخلف از سوی اصناف موارد را با شماره تلفن 124اطلاع دهند تا مورد بررسی قرار گیرد.

ارائه گزارش عملکرد 8ماهه ستاد تنظیم بازار استان ، ارائه گزارش  توسط اداره کل تعزیرات حکومتی استان  درخصوص اقدامات نظارتی ،ارائه گزارش موجودی کالاهای اساسی،بررسی نرخ مرغ گرم در سطح استان از دستورات جلسه امروز ستاد تنظیم بازار استان بود.

 

 

نام:
ایمیل:
* نظر:
آخرین اخبار