کد خبر: ۱۹۱۵۰۱
تاریخ انتشار: ۲۳ آذر ۱۴۰۰ - ۱۶:۲۷
پس از قرداحی؛
وزیر کشاورزی لبنان اعلام کرد که جنگ یمن باید به دلایل متعددی پایان یابد از جمله اینکه هیچ انسانی نمی تواند ببیند که صدها هزار نفر کشته و آواره و گرسنه هستند.

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از خبرگزاری لبنان، عباس الحاج حسن وزیر کشاورزی لبنان با انتشار توییتی اعلام کرد: جنگ یمن باید به دلایل متعددی پایان یابد از جمله اینکه هیچ انسانی نمی تواند ببیند که صدها هزار نفر کشته، آواره و گرسنه هستند و به دنبال امید به زندگی هستند اما آنرا نمی یابند.

وی افزود: صرف نظر از اینکه علت این جنگ چه بوده و چه کسی می خواهد در آن پیروز شود باید این جنگ پایان یابد. این جنگ بزرگ‌ترین جنگی است که امروز باید پایان یابد.

پیش از آن که جرج قرداحی، وزیر اطلاع رسانی لبنان شود اظهاراتی را بیان داشته بود که بحران آفرین شد. وی درباره جنگ یمن گفته بود: جنگ یمن بیهوده است و باید متوقف شود و یمنی ها از خود در برابر تجاوز خارجی دفاع می کنند.

این اظهارات بحران دیپلماتیکی بین لبنان و برخی از کشورهای عضو شورای همکاری خلیج فارس به وجود آورد و در پی آن عربستان، کویت، امارات و بحرین سفرا و دیپلمات های خود را از لبنان فراخواندند و سفرای لبنان را اخراج کردند.

نام:
ایمیل:
* نظر:
آخرین اخبار