کد خبر: ۱۹۲۰۳۶
تاریخ انتشار: ۲۷ آذر ۱۴۰۰ - ۲۱:۱۷
سرمربی پیشین نود ارومیه در گفت و گو با خبر ورزشی:
مربی سابق نود ارومیه گفت: استقلال باید بداند با یک تیم بسیار با انگیزه و پرتلاش بازی دارد و به هیچ وجه نباید آنها را دست کم بگیرد.
خبرورزشی -

در روزهای اخیر عنوان شد علی لطیفی سرمربی تیم نود ارومیه است در حالی که این مربی فصل گذشته تنها در ۵ مسابقه هدایت این تیم را در لیگ دسته یک آزادگان بر عهده داشت.

علی لطیفی در گفتگو با خبر ورزشی، درباره شرایط تیم نود ارومیه که مدت کوتاهی هدایت آن در اختیارش بوده حرف ز

شما در چه مقطعی هدایت نود ارومیه را در دست داشتید؟

زمانی که پنجره نقل و انتقالاتی این تیم بسته شده بود از طرف مدیران این باشگاه از من دعوت شد تا هدایت این تیم را در دست بگیرم اما به دلیل نبود حمایت های لازم از سوی مسئولان ارومیه و بسته بودن پنجره این باشگاه، همچنین مشکلات عدیده مالی پس از ۵ بازی هدایت این تیم را به دستیارم سلمان تاجدار سپرده و از این سمت کناره‌گیری کردم. ولی دیدم در روزهای گذشته نوشته بودند من سرمربی این تیم هستم.

با توجه به مدت زمانی که در این تیم فعالیت داشتید می توانید تشریح کنید که استقلال در جام حذفی با چه تیمی مواجه خواهد شد؟

اولین و مهم‌ترین شاخصه تیم نود ارومیه نیروی جوانی و انگیزه بالای بازیکنان این تیم است. زمانی که هدایت این تیم در اختیارم بود ما هیچ بازیکن رده بزرگسالی نداشتیم و همه از رده جوانان و امید زیر بیست سال بودند. البته در ماه‌های گذشته پنجره نقل و انتقالاتی این باشگاه باز شد و ظاهراً توانستند چند بازیکن به خدمت بگیرند.

شاخصه مهم دیگر این تیم چیست؟

بازیکنانش به شدت با انگیزه هستند و در همه پست ها نفرات خوبی دارند. ولی قطعاً در قیاس با استقلال این دو تیم به هیچ عنوان قابل مقایسه نیستند.

چطور؟

قطعاً استقلال چند سر و گردن بالاتر از تیم نود ارومیه است. اما نکته مهم این است که هیچ مسابقه ای در جام حذفی قابل پیش بینی نیست. اگر ما صحبتی می‌کنیم ارزیابی کلی و نظرمان را درباره شرایط این تیم می گوییم.

چه چیزی می تواند در این دیدار به استقلال ضربه بزند؟

قطعاً دست کم گرفتن تیم ارومیه می تواند خطرناکترین آفت برای استقلالی ها باشد.

خبر دارید که فرهاد مجیدی خارجی ها و تعدادی از بازیکنانش مثل حسینی را برای این بازی خط زده است؟

مجیدی کار درستی را انجام داده. به هر حال در چنین مسابقاتی فرصت می‌شود تا بازیکنانی که کمتر بازی کرده‌اند به میدان بروند. امیدوارم در پایان استقلال می تواند با ارائه یک بازی خوب به مرحله بالاتر صعود کند.

نام:
ایمیل:
* نظر:
آخرین اخبار