کد خبر: ۱۹۲۳۹۷
تاریخ انتشار: ۰۱ دی ۱۴۰۰ - ۱۶:۰۳
اقلامی از لوازم آرایشی تاریخ گذشته به ارزش ۳۵ میلیارد ریال در مازندران کشف شد.

به گزارش خبرگزاری صداوسیمای مرکز مازندران، رئیس پلیس امنیت اقتصادی انتظامی مازندران گفت: با توجه به حساسیت موضوع قاچاق کالا در کشور و گستردگی عرصه بیماری‌های عفونی و پوستی در جامعه، موضوع کشف لوازم آرایشی غیرمجاز در دستور کار ماموران پلیس امنیت اقتصادی قرار گرفت.
سرهنگ محمد محمد پور افزود: ماموران پلیس امنیت اقتصادی از فعالیت یکی از توزیع کنندگان انواع لوازم آرایشی غیرمجاز در شهرستان بابلسر که اقدام به دپوی محتکرانه انواع محصولات آرایشی و دارو‌های بهداشتی تاریخ گذشته کرده بود با خبر شدند.
وی با بیان اینکه با همکاری کارشناسان پلیس امنیت اقتصادی وآگاهی بابلسر به کشف یک انبار اقلام لوازم آرایشی قاچاق تاریخ گذشته موفق شدند گفت: ماموران در بازرسی از محل دپوی اقلام، ۴ هزار قلم از انواع لوازم آرایشی با نشان قاچاق تاریخ گذشته توام با توزیع غیر قانونی خارج از شبکه را در نظام سلامت جامعه کشف کردند.
سرهنگ محمد پور با اشاره به اینکه کارشناسان ارزش کشفیات قاچاق را ۳۵ میلیارد برآورد کردند، افزود: در این راستا ۲ متهم نیز دستگیر شدند و برای سیر مراحل قانونی به مراجع قضائی معرفی و اقلام مکشوفه تحویل اموال تملیکی استان شد.

نام:
ایمیل:
* نظر:
آخرین اخبار