کد خبر: ۱۹۲۸۷۰
تاریخ انتشار: ۰۵ دی ۱۴۰۰ - ۱۷:۵۰
معاون آموزش و پرورش چهارمحال و بختیاری:
شهرکرد-معاون آموزش وپرورش چهارمحال وبختیاری بابیان اینکه تعدادی از مربیان سوادآموزی طی دو مرحله آزمون استخدامی در آموزش و پرورش جذب شده‌اند،گفت: پایان امسال آخرین مهلت جذب آموزش دهندگان است.

به گزارش خبرنگار مهر، رسول جمشیدی عصر یکشنبه در حاشیه یادواره شهدای نهضت سوادآموزی در جمع خبرنگاران، با بیان اینکه جذب سوادآموزان در استان تمدید شده است، اظهار کرد: شناسایی و ثبت‌نام سوادآموزان در حال انجام است.

وی با اشاره به فعالیت ۴۶ هزار و ۶۰۰ آموزش دهنده سواد آموزی در کشور، عنوان کرد: این مربیان به صورت خرید خدمات آموزشی و در قالب برون‌سپاری فعالیت می‌کنند.

معاون سوادآموزی آموزش و پرورش چهارمحال و بختیاری با بیان اینکه تعداد زیادی از آموزش دهندگان قبل از سال ۹۲ طی دو مرحله آزمون استخدامی در آموزش و پرورش جذب شده اند، تصریح کرد: آخرین مهلت جذب آموزش دهندگان پایان امسال است.

جمشیدی با اشاره به اینکه برنامه جدید برای استخدام آموزش‌دهندگان سواد آموزی اعلام نشده است، ادامه داد: سوادآموزی در مقایسه با قبل از انقلاب در کشور رشد ۴۷.۵ درصدی داشته است.

وی با بیان اینکه بی سوادی دلایل مختلفی دارد، افزود: یادگیری در آموزش گیران به صورت صد در صدی نیست و احتمال بازگشت بی سوادی در سواد آموزان وجود دارد.

معاون سوادآموزی آموزش و پرورش چهارمحال و بختیاری مردودی و ترک تحصیل در گروه سنی پایین را از جمله دلایل بی سوادی عنوان کرد و گفت: امکان ریشه کنی بی سوادی در جامعه وجود ندارد.

نام:
ایمیل:
* نظر:
آخرین اخبار