کد خبر: ۱۹۳۶۶۳
تاریخ انتشار: ۱۲ دی ۱۴۰۰ - ۱۷:۰۵
وزیر آموزش وپرورش گفت: شهید حاج قاسم سلیمانی فقط یک نام و یک شهید نیست، یک مکتب است که اثر شهادتش کمتر از وجود گرانقدرش نبود.

به گزارش خبرنگار  خبرگزاری صدا و سیما ، آقای ‏‌یوسف نوری در مراسم اولین یادواره گرامیداشت ۷۳ شهید تربیت بدنی وسلامت وزارت آموزش و پرورش در سراسر کشور با گرامیداشت یاد وخاطره این شهید بزرگوار و مکتب مقاومت و شهادت، حاج قاسم را معلمی برای دانش آموزان وجوانان کشورمان دانست که با تاسی به راه و روش او می‌توان مکتب شهادت ومقاومت را در میان جوانان کشور نهادینه کرد.

وی گفت‏: شهید حاج قاسم سلیمانی، تنها یک نام و یک شهید نیست، یک مکتب است که اثر شهادتش کمتر از وجود گرانقدرش نبود به گونه‌ای که احدی در دنیا امروز نمی‌تواند نگاه به خاک این کشور بیندازد.

وزیر آموزش و پرورش همچنین درباره ۷۳ شهید این وزارتخانه که روزگاری دبیر ورزش و یا مربی بهداشت بوده اند و امروز سر مشق شهادت و مقاومت‏، خاطرات دوران جنگ و یاد شهدای آن دوران همچون شهید نبی الله نظری پهلوان کشتی گیر کشورمان وهمچین شهید کمره‌ای خاطراتی را بازگو کرد.

در پایان این مراسم از سردیس شهید جاویدالاثر‏، شهید ابراهیم هادی ‏‌دبیر تربیت بدنی آموزش وپرورش و کتاب این یادواره رونمایی شد.

خبر تکمیل می‌شود ...

نام:
ایمیل:
* نظر:
آخرین اخبار