کد خبر: ۱۹۴۳۶۸
تاریخ انتشار: ۱۸ دی ۱۴۰۰ - ۱۴:۱۴
رئیس اتحادیه کفاشان دست‌دوز تهران از مسئولان درخواست کرد تا از نزدیک با توانمندی های این صنعت آشنا شوند.

هند، بنگلادش و پاکستان کشورهای هستند که می‌توان از طریق آنها چرم طبیعی وارد کشور کرد که در قدم اول کشور بنگلادش برای واردات انتخاب شد.

به گزارش ایلنا، رئیس اتحادیه کفاشان دست‌دوز تهران در جلسه اتحادیه کفش با جولیا معین و جواد اسماعیلی، رایزن‌های بازرگان سفارت بنگلادش پیرو همکاری ایران و با این کشور گفت: با توجه به اینکه در سال جاری به خصوص در 6 ماه دوم سال با کمبود چرم طبیعی مواجه شدیم، تصمیم گرفته شد تا این محصول از طریق کشور بنگلادش تامین شود. امیدوارم با همکاری مسئولان مربوطه این تصمیم سریع تر عملی و بازار تنظیم شود.

شجری، در گفت و گو با ایلنا عنوان کرد: هند، بنگلادش و پاکستان کشورهای هستند که می‌توان از طریق آنها چرم طبیعی وارد کشور کرد که در قدم اول کشور بنگلادش برای واردات انتخاب شد.

وی افزود: از کشور بنگلادش درخواست کردیم که در نمایشگاه بین المللی امپکس، کیف و کفش، چرم و صنایع وابسته در 21 دی ماه حضور پیدا کنند و با دستاورد صنعت چرم ایران آشنا شوند. 

وی از افزایش 300 درصدی استقبال از نمایشگاه امپکس خبر داد و گفت: خوشبختانه در شرایط سخت اقتصادی استقبال خوبی از نمایشگاه امپکس صورت گرفته است. این نمایشگاه با وسعت 15 هزار متر با 200 غرفه از تولیدکنندگان داخلی و کشورهای ترکیه، چین و ایتالیا برگزار می‌شود.

رئیس اتحادیه کفاشان دست‌دوز تهران از مسئولان درخواست کرد تا از نزدیک با توانمندی های این صنعت آشنا شوند.

شجری اظهار کرد: صنعت کفش دست دوز توانسته 500 هزار اشتغال ایجاد کند. باید از این صنعت حمایت شود تا در روند پیشبرد اهداف این صنعت تاثیر داشته باشد.

نام:
ایمیل:
* نظر:
آخرین اخبار