کد خبر: ۱۹۸۴۱۶
تاریخ انتشار: ۱۱ بهمن ۱۴۰۰ - ۱۶:۱۵
دادستان دنا گفت: طبق قانون اگر درون خودروی شخصی چاقو و اسلحه کشف کنیم خودرو به پارکینگ منتقل خواهد شد و راننده هم پیگیری قضایی خواهد شد.

به گزارش خبرگزاری فارس از سی‌سخت، دادستان دنا در جلسه تکریم فرماندار دنا خط قرمز دستگاه قضایی را حفظ آرامش و امنیت مردم دانست.

غریب پور دادستان دنا گفت: پناهی فرماندار دنا در این مدتی که کسوت فرمانداری دنا را بر عهده داشت در عمل ثابت کرد حافظ امانتی است که به دستش سپرده شده است.

وی گفت: فرماندار سابق با شجاعت و صداقتی که داشت برای گرفتن حق مردم و باز کردن گره مشکلات مردم هیچ گاه کوتاهی نکرد و شبانه روز به مردم خدمت کرد و نتیجه اش این که مردم از رفتن پناهی نگران هستند.

این مسئول گفت: وقتی انسان صداقت داشته باشد، از درد مردم خبر داشته باشد و برای رفع آن تلاش و کوشش کند و برای رفع مشکلات مردم خستگی ناپذیر باشد در بین مردم محبوب می‌شود.

دادستان دنا اظهار داشت: پناهی در این مدت دو سال هر آن چه که در توان داشت در طبق اخلاص گذاشت و به مردم خدمت کرد در بحران کرونا سنگ تمام گذاشت، بحران آتش سوزی‌ها را با موفقیت مدیریت کرد و در بحران زلزله هم با صداقتی که داشت چادر و آذوقه بین زلزله زدگان تقسیم می کرد و نگذاشت حق مردم شهرستان دنا ضایع شود انتظار داریم که از ایشان در یک پست مناسب تر و بهتر استفاده شود.

غریب پور گفت: گلایه ای که  از برخی رسانه ها دارم این است که با انتشار اخبار گوناگون مدیران را متهم به کم کاری می‌کنند یا گاها معاونان و مدیران کل در استان را زیر فشار می‌گذارند که چرا فلان مدیر اداره هنوز بر منصب قدرت نشسته که باید بگوییم این رویه خوبی نیست چرا که تمرکز لازم از مدیران گرفته و باعث می شود تصمیم نادرست گرفته شود.

دادستان دنا عنوان کرد: متاسفانه در چند هفته اخیر در فضای مجازی کلیپ هایی در حال پخش شدن است که امنیت مردم را به خطر انداخته است چرا که برخی مـواقع باعث می شود جوانان ما اینها را الگو قرار دهند.

وی گفت: الگوهای حاکم بر زندگی ما باعث شده که جوانان زود رنج و احساسی و عصبی بار بیایند و متاسفانه اصلی بر زندگی آنها حاکم شده است و آن اصل تسویه حساب شخصی است و  افتخار کردن به آن است که در این بین خانواده ها مقصر هستند.

غریب‌پور گفت: بعضا در خیابان می‌بینیم که جوان متولد ۷۵ قمه و زنجیر با خود حمل می کند، اصلا چه نیازی هست که جوانان ما چاقو و اسلحه با خودشان حمل کنند آیا اگر این افراد به زندان فرستاده شوند اصلاح خواهند شد، خیر؛ چون در زندان کسان دیگری هستند با جرم‌های گوناگون و همین باعث می شود که در زندان راه و روش های خلاف بیشتری را یاد بگیرند و تبدیل به مجرم‌های شبکه‌ای شده و این زنگ هشداری است به خانواده ها که بیشتر روی فرزندانشان کنترل داشته باشند، این گونه افراد یا فکرشان مشکل دارد که نیاز به اصلاح دارد یا مرض است که نیاز به درمان دارد.

غریب پور گفت: همه مردم از دستگاه قضایی نیروی انتظامی انتظار دارند که امنیت را برقرار کنیم و انتظار به حقی است و ما هم طبق قانون اگر درون خودروی شخصی چاقو و اسلحه کشف کنیم خودرو به پارکینگ منتقل خواهد شد و راننده هم پیگیری قضایی خواهد شد دستگاه مقتدر قضایی به شدت با این موضوع برخورد قاطع خواهد کرد چون خط قرمز دستگاه قضایی و نیروی انتظامی حافظان نظم و امنیت، حفظ آرامش و امنیت مردم است.

انتهای پیام/

نام:
ایمیل:
* نظر:
آخرین اخبار