کد خبر: ۱۹۸۷۰۲
تاریخ انتشار: ۱۲ بهمن ۱۴۰۰ - ۱۷:۵۱
وزیر صمت گفت: تولید لوازم خانگی نسبت به سال گذشته دو برابر شده و از ۸ میلیون دستگاه به ۱۶ میلیون دستگاه در سال رسیده ایم.

باشگاه خبرنگاران جوان - فاطمی امین گفت: در دو سال گذشته شاهد افزایش قیمت در لوازم خانگی بوده ایم ، اما در سه ماه اخیر به جز مواردی قیمت‌ها کنترل شده است.

او گفت: صنعت لوازم خانگی رو به رشد است که تولید در این صنعت دو برابر شده و از ۸ میلیون دستگاه به ۱۶ میلیون دستگاه رسیده ایم , علاوه بر تعداد، کیفیت و تنوع نیز بهبود یافته و در حوزه قیمت های لوازم خانگی  تا هفته‌های آتی خبر‌هایی منتشر خواهد شد ، همچنان در مسئله جهیزیه ۸ شرکت تولیدی برای ارائه تخفیف اعلام آمادگی کردند.

اکبر پازوکی رئیس اتحادیه فروشندگان لوازم خانگی هم از افزایش ۸ تا ۱۲ درصدی قیمت لوازم خانگی در روزهای اخیر خبر داده، که  بیشترین افزایش قیمت مربوط به یخچال و فریزر و کولر آبی بوده است.

به گفته فاطمی امین در حوزه خودرو نیز ۹ پروژه تعریف کرده ایم که ارائه خدمات پس از فروش و اصلاح ساختار جزئی از این پروژه‌ها هستند و برای آن بازه زمانی دو ساله در نظر گرفته شده، که ارتقای کیفت صنعت خودرو در بازه زمانی کوتاه مدت  از جمله اهدافمان است. 


بیشتر بخوانید 


انتهای پیام/

نام:
ایمیل:
* نظر:
آخرین اخبار