کد خبر: ۱۹۹۱۵۲
تاریخ انتشار: ۱۵ بهمن ۱۴۰۰ - ۲۱:۵۵
علی چینی در گفت‌وگو با خبرورزشی:
علی چینی بازیکن و مربی اسبق استقلال گفت: صعود تیم ملی به جام جهانی قطعاً روحیه بازیکنان استقلال را بالاتر برده و در جام حذفی هم با قدرت‌تر ظاهر خواهند شد.
خبرورزشی -

علی چینی مربی سابق تیم پیوند کشورمان در گفت‌وگو با خبر ورزشی، درباره شرایط این روزهای استقلال در آستانه دیدار مقابل پیکان در جام حذفی صحبت‌ کرد.

وضعیت استقلال برای حضور در جام حذفی را چطور می‌بینید؟

به نظرم شرایط تیم استقلال خوب بود و حالا بهتر هم شده است. وقتی تیم ملی به جام جهانی راه پیدا کرده و تعداد ملی پوشان استقلال نسبت به اردوی قبلی بیشتر شده ، این امیدواری بین بازیکنان تیم افزایش یافته که با درخشش در ترکیب تیم استقلال بتوانند در اسفندماه نفرات بیشتری در اردوی تیم ملی داشته باشند. همین موضوع روی روحیه بازیکنان تاثیر خودش را نشان خواهد داد.

پیکان را چطور حریفی می‌بینید؟

به نظرم پیکان تیم یک دست و محکمی‌است. گرچه این تیم در بازیهای اخیر مقابل استقلال نشان داده حریف گلوگیری برای استقلال به شمار نمی‌رود ولی با این همه شرایط جام حذفی متفاوت است و با توجه به تک حذفی بودن این رقابت‌ها نباید چیزی را به اما و اگر سپرد.

یعنی استقلال با چه شرایطی به میدان برود بهتر است؟

استقلال باید از همان ابتدا ضمن رعایت احتیاط، سعی کند گلش را در همان نیمه اول بزند. با توجه به شرایط مسابقات جام حذفی، پیکان که دیگر چیزی برای از دست دادن ندارد می‌آید تا گل خورده را جبران کند. از همین فرصت می‌توان استفاده کرد و گل‌های بعدی را به پیکان زد. گرچه این تیم در ساختار دفاعی شرایط خوبی دارد.

بازیکنان استقلال پس از بیماری کرونا می‌توانند در فاصله بازی هوادار تا پیکان با قدرت در جام حذفی به میدان بروند؟

با توجه به حذف استقلال از آسیا، دیگر نباید نگرانی بابت شرایط جسمانی و خستگی بازیکنان داشت. بنابراین استقلال می‌تواند با قدرت هرچه تمام تر در این مسابقه حضور پیدا کند. قطعاً بازی با هوادار هم باعث می‌شود استقلال با هماهنگی بهتری به میدان برگردد. چون به هر حال در این مدت بعد از بازی با نفت مسجد سلیمان تیم بازی نداشت ولی با توجه به اخباری که از استقلال شنیدم فکر می‌کنم شرایط جسمانی تیم در روزهای گذشته بهتر شده و حتماً تا بازی با پیکان بهتر هم خواهد شد.

از شرایط جسمانی خودتان چه خبر؟

مشغول مصرف داروهایم هستم تا روز ۲۳ بهمن آزمایش جدیدم را انجام بدهم. صحبت‌هایی در رابطه با پیوند کلیه ام مطرح شده که ممکن است دوباره مجبور به انجام این کار شوم. در مجموع وضعیتم خوب است و امیدوارم اتفاقات خوبی در انتظارم باشد.

نام:
ایمیل:
* نظر:
آخرین اخبار