کد خبر: ۱۹۹۳۱۲
تاریخ انتشار: ۱۶ بهمن ۱۴۰۰ - ۱۴:۲۲
گروه استان‌ها_مسئول پیش‌بینی هواشناسی استان همدان گفت: از فردا شاهد کاهش دمای محسوس در سراسر استان خواهیم بود.

محمد حسن باقری شکیب در گفت‌و‌گو با خبرنگار تسنیم در همدان، اظهار داشت: در 24 ساعت آینده آسمان استان قسمتی ابری، همراه با وزش شدید باد و بارش پراکنده برف و کولاک پیش‌بینی می‌شود.

وی با بیان اینکه از فردا تا پایان هفته بارش قابل ملاحظه‌ای نخواهیم داشت، گفت: از صبح یکشنبه روند کاهشی دما آغاز می‌شود‌‌.

مسئول پیش‌بینی هواشناسی استان همدان با اشاره به اینکه در شبانه روز گذشته فامنین با حداکثر دمای 15 درجه به عنوان گرمترین شهرستان استان ثبت شده، تصریح کرد: گل تپه هم با حداقل دمای منفی 3 درجه به عنوان سردترین نقطه استان گزارش شده است.

باقری شکیب افزود: در روز گذشته دمای هوای شهرستان همدان هم بین 13 و منفی 2 درجه سانتی‌گراد در نوسان بوده است.وی گفت: برای 24 ساعت آینده با روند کاهشی دما، دمای هوای همدان بین 5 و منفی 8 درجه خواهد بود‌.

مسئول پیش‌بینی هواشناسی استان همدان با تاکید بر اینکه وزش شدید باد تا اواخر امشب ادامه دارد، تصریح کرد: با وزش شدید باد احتمال بروز خسارت در تابلوهای اعلانات و گلخانه‌ها افزایش می‌یابد.

باقری شکیب با بیان اینکه از شب گذشته بارش‌هایی به صورت برف در نقاط مختلف شروع شده است، گفت: آمار بارش‌های استان نسبت به آمار کوتاه و بلند مدت کاهش داشته است‌.

وی افزود: آمار بارش‌ها در سال زراعی امسال نسبت به مدت مشابه پارسال 28 درصد کاهش داشته و این کاهش بارندگی شامل همه شهرستان‌های استان است.

انتهای پیام/743/ش

نام:
ایمیل:
* نظر:
آخرین اخبار