کد خبر: ۲۰۰۴۰۳
تاریخ انتشار: ۲۴ بهمن ۱۴۰۰ - ۱۱:۵۹
دروازه‌بان تیم فوتبال صنعت‌ نفت آبادان گفت: در روزی که نزدیک به ۱۰ بازیکن را در اختیار نداشتیم، بازیکنان صنعت نفت مقابل تراکتور غیرت به خرج دادند.

فرزین گروسیان در گفت‌وگو با خبرنگار ورزشی خبرگزاری تسنیم، درباره پیروزی تیمش برابر تراکتور تبریز اظهار داشت: ما یکی از بهترین بازی‌های فصل جاری را انجام دادیم و با وجود اینکه نزدیک به 10 بازیکن‌مان را در اختیار نداشتیم، ولی فوتبال خوبی را به نمایش گذاشتیم و بچه‌ها واقعاً غیرت به خرج دادند. خدا را شکر که سه امتیازی مهم گرفتیم و اوضاع‌مان در جدول بهتر شد.

وی در ادامه با اشاره به روزهای سختی که صنعت نفت پشت سر گذاشت، خاطر نشان کرد: بحران مالی باعث شده بود تا وضعیت سختی را تجربه کنیم، ولی خدا را شکر که الان شرایط بهتری داریم. اگر مسئولان به فکر صنعت نفت باشند و بیشتر به این تیم توجه کنند شک نکنید که در پایان فصل می‌توانیم یک اتفاق بزرگ را رقم بزنیم. در حال حاضر با تیم چهارم جدول فقط چهار امتیاز فاصله داریم و تمام هدف‌مان این است که این روند خوب را ادامه دهیم.

گروسیان در مورد وضعیت خودش در صنعت نفت خاطرنشان کرد:‌ در ابتدای فصل همه می‌دانند چه اتفاقی برایم رخ داد و شرایط روحی‌ام اصلاً خوب نبود، ولی در ادامه شرایط بهتر شد. خوشبختانه بزرگان تیم و همچنین اعضای کادر فنی به من روحیه دادند و باید از آنها تشکر کنم. الان شرایط خوبی دارم و تلاش می‌کنم تا بهترین عملکرد را داشته باشم. من عاشق صنعت نفت و آبادان هستم و خیلی خوشحالم که اینجا فوتبال بازی می‌کنم. دوست دارم تیم همیشه نتیجه بگیرد تا مردم آبادان را همیشه خوشحال ببینم.

 

انتهای پیام/

نام:
ایمیل:
* نظر:
آخرین اخبار