کد خبر: ۲۰۰۴۱۷
تاریخ انتشار: ۲۴ بهمن ۱۴۰۰ - ۱۲:۳۳
فرمانده انتظامی غرب استان تهران در نوزدهمین مرحله طرح امنیت محور پلیس غرب استان تهران از کشف ۲ هزار و ۴۰۰ فروشنده مواد مخدر خبر داد و گفت: در اجرای این طرح ۲۰ قبضه سلاح جنگی و شکاری و ۳۹۸ تیغه انواع سلاح سرد کشف شد.

به گزارش خبرگزاری فارس از شهریار، سردار کیوان ظهیری فرمانده انتظامی غرب استان تهران صبح امروز در نوزدهمین مرحله طرح امنیت محور اظهار کرد: این طرح در ۶ شهرستان غرب استان تهران با اجرای تعداد ۲۰۰ حکم قضایی و انهدام ۱۶ باند سرقتی برگزار شد.

وی گفت: در این طرح یک هزار و ۹۹۴ نفر در حوزه سارقین و مالخران و ۲ هزار ۴۰۰ نفر از فروشندگان مواد مخدر که به صورت خرد و عمده فعالیت داشتند و معتادین متجاهر و قاچاقچیان خرده فروش، دستگیر شدند.
 
فرمانده انتظامی غرب استان تهران با بیان اینکه یک هزار و ۴۳۵ قلم انواع اموال سرقتی و ۱۵۸ دستگاه خودرو و موتورسیکلت سرقتی کشف شد افزود: برخورد با اراذل و اوباش و مخلین نظم و امنیت در اولویت کار پلیس بوده و کسانی‌که نظم جامعه را به هم می‌ریزند تحت رصد شبانه روزی پلیس بوده و با آنها برخورد می‌شود و در این مرحله از طرح ۱۷۱ نفر از اراذل و اوباش که نظم جامعه را برهم زده بودند دستگیر شدند. 

وی در ادامه بیان کرد: تعداد ۹۵ هزار قلم کالای قاچاق با ارزش ریالی بیش از ۱۴ میلیارد کشف شد و تعداد ۱۲۷ فقره پرونده کلاهبرداری و ۲۴ فقره جعل توسط پلیس آگاهی کشف شد.

سردار ظهیری افزود: همچنین ۲۰ قبضه سلاح شکاری و جنگی و ۳۹۸ تیغه انواع و اقسام سلاح سرد شامل قمه و چاقو که موجب اختلال در نظم و امنیت در نقاط مختلف شده بود کشف شد.

این مقام مسوول انتظامی تصریح کرد: پلیس همیشه مقتدر و ثابت قدم بوده و از مردم که همیشه با پلیس همکاری دارند درخواست می‌شود که این همکاری را بیشتر کرده تا در نقاط مختلف سطح شهر بتوانیم ضربه شصت پلیس بر مخلین نظم و امنیت وارد کرده تا امنیت جامعه افزایش بیشتری پیدا کند. 

انتهای پیام/ ۶۷۰۷۵

نام:
ایمیل:
* نظر:
آخرین اخبار