کد خبر: ۲۰۰۵۱۸
تاریخ انتشار: ۲۴ بهمن ۱۴۰۰ - ۱۹:۰۷
این یک تلاش بسیار مهم است: دموکرات‌ها در حال حاضر با یک فضای سیاسی تنبیهی مواجه هستند که از اکثریت باریک خود در مجلس و سنا دفاع می‌کنند. حزب رئیس جمهور معمولاً کرسی های خود را در طول انتخابات میان دوره ای از دست می دهد و محبوبیت رئیس جمهور یک متغیر کلیدی در تعیین میزان این ضررها است.

به گزارش خبرآنلاین، به نقل از گاردین، بر اساس نظرسنجی‌های عمومی، نارضایتی گسترده اقتصادی و ناامیدی در مورد همه‌گیری، محبوبیت بایدن را تحت تأثیر قرار داده است. بایدن با تاکید بر چالش های عمیق پیش روی ریاست جمهوری خود، ساعاتی پس از انتشار یک گزارش اقتصادی تلخ دیگر وارد کالپپر، ویرجینیا شد که نشان می دهد تورم در سال گذشته ۷.۵ درصد افزایش یافته است که بالاترین سطح آن در ۴۰ سال گذشته است.

واقعیت کنونی برای برخی از دموکرات‌ها معضلی ایجاد می‌کند: یک رئیس‌جمهور نامحبوب را در پذیرا باشند یا از رهبر حزب خود دوری کنند.

جمهوری خواهان این انتخاب را "بار بایدن" نامیده اند و اعضایی را که با او ظاهر می شوند، مانند اسپانبرگر، برای حمایت آنها از رئیس جمهور هدف قرار می دهند، در حالی که کسانی را که از او دوری نمی کنند، متهم می کنند.

در هفته‌های اخیر، برخی از دموکرات‌ها در رویدادهایی که بایدن در آن سخنرانی می‌کند، شرکت نکرده‌اند و به جمهوری‌خواهانی که مشتاق هستند این روایت را تقویت کنند که از او دوری می‌کنند، مشتاق تر می‌کنند.

اما نشانه‌های دیگری نیز وجود دارد که نشان می‌دهد دموکرات‌ها در رقابت‌های دشوار سعی می‌کنند بین خود و رئیس‌جمهور فاصله بیندازند. بتو اورورک که برای فرمانداری بعدی تگزاس رقابت می کند، در پاسخ به این سوال که آیا کمک بایدن را می پذیرد، به خبرنگاران گفت که "علاقه ای" به دریافت کمک مبارزات انتخاباتی از هیچکس خارج از ایالت خود ندارد.

بخش نگران‌کننده، کاهش حمایت او در میان بخش‌های حیاتی ائتلاف حزب، از جمله رای‌دهندگان سیاه‌پوست، لاتین تبار، جوان و زن است که به دلیل ناکامی او در اجرای برنامه‌ای جسورانه و ناامیدی از اینکه زندگی با گذشت بیش از یک سال از ریاست‌جمهوری‌اش از «عادی» دور مانده است.

۳۱۱۳۱۱

نام:
ایمیل:
* نظر:
آخرین اخبار