کد خبر: ۲۰۱۴۲۷
تاریخ انتشار: ۰۳ اسفند ۱۴۰۰ - ۰۹:۴۹
رئیس شورای شهر تهران با اشاره به اینکه نرخ کرایه‌های اتوبوس‌ها را در شورای انقلابی در هنگام شب دو برابر نکرده‌ایم گفت:‌20 سال است که اجبارا برای مقرون به صرفه بودن فعالیت رانندگان و تعداد کم مسافران کرایه اتوبوس‌ها در شب دو برابر روز است.

به گزارش خبرنگار شهری خبرگزاری فارس، مهدی چمران رئیس شورای شهر تهران در صحن امروز شورای شهر درباره استبداد مشروطه سلطنتی گفت: سال‌ها کشور درگیر حکومت سلطنتی بود و این روزها باید از آن حکومت درس‌هایی بگیریم و در جهت تحقق هر چه بیشتر اهداف انقلاب پیش رویم.

وی افزود: دوران استبداد و جرم هیچگاه پایدار نمی‌ماند و نتیجه مستبدین دنیا همیشه مشخص بوده است.

رئیس شورای شهر تهران با اشاره به سالروز بزرگداشت خواجه نصیر‌الدین طوسی فیلسوف بزرگ اسلامی، ریاضی‌دان و ستاره‌شناس بزرگ گفت: این روز تحت عنوان روز مهندس انتخاب شده و بخش زیادی از فعالیت‌های عمرانی و دانش‌بنیان در کشور به همت مهندسین انجام می‌گیرد و تعداد فارغ‌التحصیلان مهندسی در کشور ما بالا و حتی از کشورهای پیشرفته هم بیشتر است.

چمران با اشاره به تأکید رهبری مبنی بر توجه به علم گفت:‌ جوانان در رشته‌های دانش‌بنیان پیشرفت‌های زیادی داشته‌اند و امروز در جایگاه بالایی در میان علوم جهان هستیم و این دستاورد بزرگی برای انقلاب اسلامی است.

وی در ادامه به شهادت دو خلبان طی روز گذشته در تبریز اشاره کرد و گفت:‌ شهادت این دو بزرگوار را به خانواده آنها تسلیت می‌گوییم در همه دنیا ممکن است این اتفاقات رخ دهد ولی امیدواریم ما شاهد چنین حوادثی نباشیم.

رئیس شورای شهر تهران درباره موضوع افزایش نرخ کرایه‌های اتوبوس در شب گفت: 20 سال است که کرایه‌های اتوبوس‌ها در شب دو برابر روز پیش‌بینی شده و این مسأله بر اساس تعداد کم مسافر و اینکه راننده فعالیت برایش مقرون به صرفه باشد پیش‌بینی شده است.

چمران گفت:‌اینکه گفته می‌شود ما در شورای انقلابی نرخ کرایه اتوبوس را در شب دو برابر کرده‌ایم به هیچ عنوان درست نیست.

انتهای پیام/

نام:
ایمیل:
* نظر:
آخرین اخبار