کد خبر: ۲۰۶۰۷۶
تاریخ انتشار: ۲۴ فروردين ۱۴۰۱ - ۱۱:۴۳
رئیس پلیس راهنمایی و رانندگی تهران بزرگ از مخالفت پلیس با برگزاری نمایشگاه‌های پرمخاطبی نظیر کتاب در محل‌هایی نظیر مصلی و نمایشگاه بین المللی خبر داد.

رئیس پلیس راهور تهران: نمایشگاه‌ها در محلی به دور از ترافیک برگزار شودبه گزارش خبرنگار خبرگزاری صدا و سیما، سردار محمدحسین حمیدیی با اشاره به ا ینکه نمایشگاه کتاب به احتمال زیاد امسال به شکل حضوری برگزار خواهد شد؛ گفت: ما هیچ مشکلی با برپایی نمایشگاه‌های تخصصی و عمومی نظیر نمایشگاه کتاب و... نداریم و از برگزاری هر رویداد فرهنگی به شدت استقبال می‌کنیم، اما نباید برگزاری یک نمایشگاه سبب ایجاد مزاحمت برای دیگر شهروندان شود و در روند عبور و مرور شهروندان اخلال ایجاد کند.
وی افزود: پلیس بار‌ها در جلسات مختلف تأکید کرده است که باید برای مدیریت ترافیک و همچنین کاهش آلودگی هوا در زمان و محل برگزاری نمایشگاه‌های پرمخاطب تجدیدنظر صورت بگیرد و پارسال نیز این موضوع را اعلام کردیم.
رئیس پلیس راهور تهران بزرگ گفت: در همین راستا نیز همان طور که پیش از این اعلام کردیم پلیس راهور برای تأمین آرامش و امنیت مردم و کاهش بار ترافیکی با برگزاری هر گونه نمایشگاه پرمخاطب از جمله نمایشگاه کتاب در محل‌هایی نظیر مصلی، نمایشگاه بین المللی و هر نقطه‌ای که برگزاری نمایشگاه سبب اخلال در ترافیک شهر تهران شود، مخالف است و لازم است که مسئولان مربوطه چاره دیگری در این خصوص بیاندیشند.

نام:
ایمیل:
* نظر:
آخرین اخبار