کد خبر: ۲۲۲۶۵۴
تاریخ انتشار: ۲۰ فروردين ۱۴۰۲ - ۰۲:۳۶
سرپرست وزارت آموزش و پرورش:
سرپرست وزارت آموزش و پرورش گفت: اگر معلم مدرکی را در سیستم بارگذاری نکرده باشد؛ یا مدرک خود را در جای درستی قرار نداده یا علی‌رغم بارگذاری، مدرکش دیده نشده است حقش را به وی بر می‌گردانیم.

به گزارش بازار، رضا مراد صحرایی سرپرست وزارت آموزش و پرورش درباره فعالیت کارگروه رسیدگی به اعتراضات رتبه بندی معلمان گفت: این کارگروه دارای دو بخش است. بخش اول اگر معلم مدرکی را در سیستم بارگذاری نکرده باشد؛ یا مدرک خود را در جای درستی قرار نداده یا علی‌رغم بارگذاری، مدرکش دیده نشده است حقش را به وی بر می‌گردانیم. بخش دوم بخش نظارتی است که براساس ویژگی‌های عمومی و متعارف، رتبه‌های داده شده را بررسی خواهند کرد تا به شبهاتی که برخی همکاران مطرح کرده اند پاسخ مناسب داده شود.

سرپرست آموزش و پرورش درباره احقاق حق افراد فاقد رتبه نیز گفت: اگر معلمانی که فاقد رتبه هستند و اعتراض کرده باشند به اعتراض آن‌ها رسیدگی می‌شود و براساس امتیازات کسب شده به آن‌ها رتبه تعلق می‌گیرد، ولی اگر معلمی اعتراض نکرده باشند فاقد رتبه خواهد ماند.

صحرایی درباره تعداد معلمان معترض به رتبه بندی گفت: حدود ۲۰ درصد معلمان نسبت به رتبه بندی خود اعتراض کرده اند و بخشی از این اعتراضات متعلق به کسانی مانند بخش کارکنان اداری و ماموران به خدمت خارج از آموزش و پرورش هستند که مشمول رتبه بندی نمی‌شوند.

سرپرست آموزش و پرورش درباره پرداخت مطالبات رتبه بندی گفت: مطالبات رتبه بندی سال ۱۴۰۱ به طور کامل تسویه شده است و در حال رایزنی برای پرداخت معوقات ۱۴۰۰ با اولویت بازنشستگان هستیم.

نام:
ایمیل:
* نظر:
آخرین اخبار