کد خبر: ۲۳۱۳۵۲
تاریخ انتشار: ۰۹ دی ۱۴۰۲ - ۱۷:۱۵
در سمینار کارگاه تورنادو عنوان شد
جدی ترین چالش فروش در ایران این است که بیزینس ها برای گل های روی میزشان هزینه می کنند ولی روی آموزش تیم فروششان کار نمی کنند.

تکنیک های جدید فروش؛ به سبک فاینانس رفتاری

جدی ترین چالش فروش در ایران این است که بیزینس ها برای گل های روی میزشان هزینه می کنند ولی روی آموزش تیم فروششان کار نمی کنند.

به گزارش تجارت آنلاین، سمینار کارگاه تورنادو روز پنجشنبه هفتم دی ماه در سالن ضرغام فدراسیون کشتی با حضور بیش از ۱۲۰۰ شرکت کننده برگزار شد. در این سمینار رضا گلشنی، آقای فروش ایران و موسس آکادمی گلشنی، حمید صباغی، مدرس و استراتژیست بازاریابی و علی ساده بافی، ایده پرداز تبلیغات به سخنرانی و رونمایی از یک دوره آموزشی پنج ماهه جدید برای اولین بار در ایران پرداختند.

 رضا گلشنی و حمید صباغی پیش از شروع سمینار در جمع تعدادی از خبرنگاران حاضر شدند درباره اهداف سمینار کارگاه تورنادو و چالش ها و دغدغه های حوزه فروش و بازاریابی به پرسش های خبرنگاران پاسخ دادند.

گلشنی: تورنادو بزرگترین سمینار درباره آموزش فروش به سبک فاینانس رفتاری است

رضا گلشنی در ابتدای نشست خبری درباره اهداف سمینار تورنادو گفت: تورنادو بزرگترین سمینار درباره آموزش فروش به سبک فاینانس رفتاری است که برای اولین در ایران از آن صحبت می کنیم. امروز میخواهیم از یک دوره پنج ماهه مرتبط با فاینانس رفتاری رونمایی کنیم. 

آقای فروش ایران در خصوص جزییات این دوره توضیح داد: در این دوره به مدت ۵ ماه در کنار صاحبان کسب و کار خواهیم بود و به آموزش مواردی مانند سیستم سازی فروش، نوع تبلیغات و فعالیت در شبکه های اجتماعی و استراتژی بازاریابی خواهیم پرداخت. صاحبان کسب و کار پس از گذراندن این دوره می توانند فروششان را بیشتر کنند. جلسات ابتدایی این دوره به صورت حضوری است و مابقی به صورت آنلاین برگزار می شود.

گلشنی: برای اینکه حالم بهتر بشود تصمیم گرفتیم این سمینار را برگزار کنیم

گلشنی درباره علت برگزاری این سمینار بیان کرد: من اقامت ترکیه را دارم و یک سالی ایران نبودم. روابط فردی برای من بسیار اهمیت دارد و تعامل و ارتباط با انسان ها حال من را خوب می کند. به دلیل اینکه در ترکیه این ارتباطات را نداشتم، به ایران بازگشتم. برای اینکه حالم بهتر بشود تصمیم گرفتیم این سمینار را برگزار کنیم. همچنان هم به ترکیه و دبی رفت و آمد دارم و کوچ بسیاری از بیزینس ها در آنجا هستم.

صباغی: ظرفیت کد هر دوره الگوریتم فروش ۱۰۰ نفر است

حمید صباغی، راهبر دوره پنج ماهه آکادمی گلشنی در رابطه با ظرفیت و معیار پذیرش افراد در این دوره توضیح داد: ظرفیت کد هر دوره الگوریتم فروش ۱۰۰ نفر است و هر فردی که تمایل به شرکت در این دوره را داشته باشد در فرآیند مصاحبه قرار می گیرد و اگر در مصاحبه تایید شد، می تواند ثبت نام نهایی را انجام دهد. در غیر این صورت، مبلغی که در ابتدا واریز کرده کاملا به حساب او باز می گردد. دوره در سه سطح VIP ,VVIP, CIP برگزار می شود. 

صباغی: این دوره با قیمت فوق العاده پایین برگزار میشود

صباغی درباره هزینه این دوره گفت: این دوره با قیمت فوق العاده پایین برگزار میشود تا افراد بتوانند در مسیر بازاریابی و سفر مشتری فعالیت خود را آغاز کنند. در سطح VIP فقط آموزش و پشتیبانی را داریم. در سطح VVIP علاوه بر آموزش و پشتیبانی، یکی از کوچ های آکادمی روزانه با صاحبان کسب و کار در ارتباط است. و در سطح CIP من، آقای گلشنی، مدیر مارکتینگ و دیجیتال مارکتینگ آکادمی با صاحبان کسب و کار به صورت مستقیم جلساتی را در حوزه استراتژی بازاریابی، مدل تبلیغات، تولید محتوا و … برگزار می کنیم. شرکت کنندگان این دوره به دوسته تقسیم می شوند؛ دسته اول آنهایی هستند که استعداد دارند و می توانند یک بیزینسی را خلق کنند که سیستم فروش آن سود ده باشد. دسته دوم افرادی هستند که بیزینسی را دارند اما از قسمت های پنهان کسب و کارشان پول در نمی آوردند.

صباغی: دوره الگوریتم فروش روی سطح هسته ای (Core) بیزینس ها سوار می شود

 صباغی ادامه داد: ما اعتقاد داریم در هر بیزینسی دو سطح ظاهری (surface) و هسته ای (Core) وجود دارد. سطح ظاهری (surface) سطحی است که همه بیزینس ها به آن توجه می کنند اما سطح هسته ای (Core) در اکثر بیزینس ها نادیده گرفته می شود. دوره الگوریتم فروش روی سطح هسته ای (Core) سوار می شود.

گلشنی: به دنبال این هستیم تا آکادمی گلشنی را بین المللی کنیم

گلشنی در پاسخ به سوالی مبنی بر اینکه قصد دارند این دوره را به صورت بین المللی برگزار کنند، گفت: به دنبال این هستیم تا آکادمی گلشنی را بین المللی کنیم. در حال حاضر نیز دانشجوهای ایرانی از کشورهای مختلف بسیار زیاد داریم.

گلشنی: پرمخاطب ترین پیج اینستاگرامی در حوزه فروش را داریم

آقای فروش ایران درباره مخاطبان سمینار تورنادو بیان کرد: تمام مخاطبان سمینار امروز از پیج های اینستاگرامی ما هستند. ما با بیش از یک میلیون فالوور پرمخاطب ترین پیج اینستاگرامی در حوزه فروش را داریم.

گلشنی: فرایند آموزش را برای افراد لذت بخش می کنیم

گلشنی در پاسخ به این سوال که چرا در دانشگاه ها این مدل دوره های آموزشی برگزار نمی شود، گفت: دانشگاه ها بیشتر بر پایه تحلیل محور تدریس می کنند. اگر بخواهیم فعالیت  مغز انسان ها را در نظر بگیریم، باید به این نکته توجه داشته باشیم مغز به دو قسمت چپ و راست تقسیم می شود و  سمت چپ مغز کار تحلیل را انجام می دهد و دانشگاه ها دقیقا با همین قسمت مغز کار می کنند که برای بسیاری از افراد خسته کننده است اما آموزش های ما بیشتر سمت راست مغز را درگیر می کند و فرآیند آموزش را برای افراد لذت بخش تر می کند.

گلشنی: دیده شدن را دوست دارم

گلشنی درباره علت راه اندازی آکادمی خود گفت: دوست داشتم دیده شوم. من فوتبالیست بودم و دیده شدن را دوست دارم. کارم را با فروشندگی شروع کردم و پس از مدتی شرکت پارس سام پخش را راه اندازی کردم و در حال حاضر ۱۵ برند مواد غذایی همکاری داریم. برای اینکه بیشتر دیده شوم به اینستاگرام آمدم. قبلا از پارس سام پخش برای  اینستاگرام هزینه می کردیم اما در حال حاضر از اینستاگرام پول بیشتری کسب می کنیم.

گلشنی: بیزینس ها روی آموزش تیم فروششان کار نمی کنند

گلشنی درباره مهم ترین چالش فروش در ایران گفت: جدی ترین چالش فروش در ایران این است که بیزینس ها برای گل های روی میزشان هزینه می کنند ولی روی آموزش تیم فروششان کار نمی کنند. واقعیت تلخ اینجاست که در ایران به کسی که مهارتی ندارد، می گویند برو فروشنده شو، در حالی که فروش نیازمند مهارت و کسب دانش است.

گلشنی: برای دوره های آموزشی واقعا تضمینی وجود ندارد

گلشنی در پایان نشست خبری در پاسخ به سوالی مبنی بر اینکه تضمین دوره های آموزشی شما چیست، گفت: واقعا تضمینی وجود ندارد، اگر کسی تضمین داد فرار کنید. اگر فردی بگوید شما صد درصد با این آموزش میتوانید موفق شوید، کاملا دروغ است. ۵۰ درصد دوره آموزشی و ۵۰ درصد تلاش شما می تواند در موفقیتتان اثرگذار باشد. متاسفانه بیزینس کوچ های تقلبی زیادی این روزها در حال فعالیت هستند که خودشان کسب و کاری نداشتند و چالش های مدیر یک بیزینس بودن را نچشیدند.

 

 

نام:
ایمیل:
* نظر: