کد خبر: ۲۳۴۱۰
تاریخ انتشار: ۰۷ آذر ۱۳۹۴ - ۱۶:۵۲

عضو کمیسیون عمران مجلس شورای اسلامی با مثبت ارزیابی کردن فروش اقساطی مسکن گفت: مقداری کاهش در قیمت مسکن و ارائه مشوق برای تولیدکنندگان و خریداران خانه نیز می تواند در رونق بازار مسکن موثر باشد.احمد جباری  در خصوص انتشار اخباری مبنی بر فروش اقساطی مسکن گفت :باید پذیرفت در حال حاضر بین درآمد بخش قابل توجهی از خانوارها با قیمت مسکن تناسبی وجود ندارد بنابراین باید در روش های که برای خانه دار شدن مردم به کار گرفته می شود این موضوع اساسی لحاظ شود.

نماینده مردم ﺑﻨﺪرﻟﻨﮕﻪ، ﭘﺎرﺳﯿﺎن و ﺑﺴﺘﮏ در ﻣﺠﻠﺲ شورای اسلامی در تشریح روش های خانه دار شدن مردم افزود:فروش اقساطی مسکن به روش های مختلف در سال های گذشته به انواع مختلف تجربه شده است.

جباری ادامه داد: فروش اقساطی مسکن روش مناسبی برای خانه دار شدن مردم است اما باید از این روش بصورتی استفاده شود که با سطح درآمدی خانوارها متناسب باشد.

ارائه تسهیلات جذاب در بخش مسکن عامل رونق بازار است

وی با بیان اینکه ارائه تسهیلات مسکن با نرخ سود پایین می تواند در رونق بازار مسکن موثر باشد، گفت: استقبال مردم از ارائه تسهیلات خودرو که به نسبت شرایط اخذ وام از بانکها آسان تر بود گویا این موضوع است که مردم از تسهیلات با شرایط آسان استقبال خواهند کرد.

جباری با بیان اینکه باید از انبوه سازان و تولید کنندگان مسکن بصورت منطقی حمایت شود، افزود: باید توجه داشت یکی از دلایل رکود در بازار مسکن به دلیل افزایش نجومی قیمت زمین در سال های گذشته بوده، بنابراین باید تلاش شود قیمت زمین در کشور منطقی شود.

عضو کمیسیون عمران مجلس شورای اسلامی افزود: مقداری کاهش در قیمت مسکن و ارائه مشوق برای تولیدکنندگان و خریداران خانه نیز می تواند در رونق بازار مسکن موثر باشد.

منبع:خانه ملت

برچسب ها: مسکن ، مجلس ، تجارت آنلاین
نام:
ایمیل:
* نظر:
آخرین اخبار