کد خبر: ۲۳۶۰۳
تاریخ انتشار: ۰۹ آذر ۱۳۹۴ - ۱۶:۰۴
سایپا خبر داد:
معاون بازاریابی و فروش داخلی گروه خودروسازی سایپا از آغاز فرایند اجرایی تحویل خودروهای مربوط به تسهیلات 25میلیونی به متقاضیانی که پرونده آنها کامل و وجه توسط بانک عامل تنزیل شده است، خبر داد.

 رضا تقی زاده با اشاره به اینکه حمل تعدادی از خودروها به محل نمایندگی های سراسر کشور آغاز شده است، افزود: در مرحله نخست، سه هزار نفر در فرآیند اجرایی تحویل خودرو قرار دارند.

معاون بازاریابی و فروش داخلی گروه خودروسازی سایپا ادامه داد: فرایند اجرایی تحویل خودروها شامل صدور سند، بیمه نامه، پلاک و تحویل خودرو است.

وی اضافه کرد: اولویت در تحویل خودرو با متقاضیانی است که چک هایشان زودتر به دست ما رسیده و به بانک عامل تحویل داده شده و بانک نیز وجه آنها را تنزیل کرده است.

تقی زاده اظهار کرد: از آغاز هفته جاری، نخستین منابع مربوط به تسهیلات 25 میلیون تومانی خودرو توسط بانک مرکزی تامین و توسط بانک های عامل پرداخت شد.

معاون بازاریابی و فروش داخلی گروه خودروسازی سایپا گفت: به این ترتیب، دغدغه هایی که برای انجام تمام و کمال فرایند اجرایی تحویل خودروها وجود داشت، با حمایت های بانک مرکزی و وزارت صنعت، معدن و تجارت برطرف شد و هیچ دغدغه ای در این زمینه وجود ندارد.



نام:
ایمیل:
* نظر: